10 digitale strategier - Content Marketing af Tim Frank Andersen E-bog, ePub

10 digitale strategier - Content Marketing

- Marketing som værdiskabende og relevant indhold

af
(Udvid)

Den stigende reklametræthed stiller krav til virksomhederne. Udfordringen for et brand er at blive en del af konversationen, og det kræver en helt ny tilgang til, hvordan virksomheder kommunikerer med omverdenen.For at lykkes med Content Marketing skal jeres virksomhed have lagt en plan med nogle klare målsætninger for jeres tilstedeværelse i de sociale  medier. Eksekveret rigtigt bliver virksomhedens markedsføring så interessant, relevant og underholdende, at brugerne selv opsøger den.Det er en praktisk bog med ordforklaringer, data, links, cases og spørgsmål, som hjælper dig videre.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788702159240
  • Udgivet:
  • 15. Januar 2014

Andre udgaver:

  • Straks på e-mail
  • 45,00 kr.
Læg i kurv
  • 15,00 kr. i
Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.

Andre bøger af Tim Frank Andersen