Markedets billigste bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

10 digitale strategier - Content Marketing

- Marketing som værdiskabende og relevant indhold

Bag om 10 digitale strategier - Content Marketing

Den stigende reklametræthed stiller krav til virksomhederne. Udfordringen for et brand er at blive en del af konversationen, og det kræver en helt ny tilgang til, hvordan virksomheder kommunikerer med omverdenen. For at lykkes med Content Marketing skal jeres virksomhed have lagt en plan med nogle klare målsætninger for jeres tilstedeværelse i de sociale  medier. Eksekveret rigtigt bliver virksomhedens markedsføring så interessant, relevant og underholdende, at brugerne selv opsøger den. Det er en praktisk bog med ordforklaringer, data, links, cases og spørgsmål, som hjælper dig videre.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788702159240
  • Udgivet:
  • 15. Januar 2014
Leveringstid: Straks på e-mail

Beskrivelse af 10 digitale strategier - Content Marketing

Den stigende reklametræthed stiller krav til virksomhederne. Udfordringen for et brand er at blive en del af konversationen, og det kræver en helt ny tilgang til, hvordan virksomheder kommunikerer med omverdenen.

For at lykkes med Content Marketing skal jeres virksomhed have lagt en plan med nogle klare målsætninger for jeres tilstedeværelse i de sociale  medier. Eksekveret rigtigt bliver virksomhedens markedsføring så interessant, relevant og underholdende, at brugerne selv opsøger den.

Det er en praktisk bog med ordforklaringer, data, links, cases og spørgsmål, som hjælper dig videre.

Brugerbedømmelser af 10 digitale strategier - Content Marketing



Find lignende bøger
Bogen 10 digitale strategier - Content Marketing findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.