10 digitale strategier - Gamification af Tim Frank Andersen E-bog, ePub

10 digitale strategier - Gamification

- At engagere kunden gennem spilmekanismer

af
(Udvid)

Gamification går ud på at anvende mekanismerne og tænkningen fra spil i ikke-spil-sammenhænge for at kreere spilagtige oplevelser med det formål at engagere og motivere brugerne og at få brugerne til at tilegne sig nye færdigheder, ændre adfærd eller løse problemer. I en tid med stigende støj og distraktion gælder alle kneb for at fastholde brugerne. Men hvor starter man, og hvem er det relevant for?Det er en praktisk bog med ordforklaringer, data, links, cases og spørgsmål, som hjælper dig videre.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788702159257
  • Udgivet:
  • 15. Januar 2014

Andre udgaver:

  • Straks på e-mail
  • 45,00 kr.
Læg i kurv
  • 15,00 kr. i
Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.

Andre bøger af Tim Frank Andersen