Advertising and Chinese Society Du sparer 16% ift. forlagets pris Spar 16% Bog, Paperback

Advertising and Chinese Society

- Impacts and Issues

(Udvid)

Examines the social, psychological, legal, and ethical impact, perceived or proven, that may result from advertising in the booming Chinese market. This book provides readers with an understanding of the two-way relationship between advertising and Chinese society.


  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9788763002271
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 315
  • Udgivet:
  • 1. juli 2009

Andre udgaver:

  • 537,50 kr.
  • 1-2 uger
  • 449,95 kr.
  • 87,55 kr. (16%)
  • 29,95 kr.
Eller spar samlet 27% som medlem
  • 391,95 kr.
  • 145,55 kr. (27%)
  • 29,95 kr.
  • Forudsætter medlemskab (ingen binding)
    1. uge gratis, herefter 79 kr./md. og kan opsiges når du vil.


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.

Andre købte også..
Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.