Advertising Law af Caroline Heide-Jørgensen E-bog, PDF

Advertising Law

- Marketing Law and Commercial Freedom of Expression

af
(Udvid)

En af de vigtigste forudsætninger for den moderne markedsøkonomi er at erhvervsdrivende, der er involveret i handel bør have ret til at informere markedet om de varer og tjenesteydelser, de tilbyder. Denne ret til at foretage kommerciel kommunikation, herunder reklame, er grundlæggende for god forretningsskik og konkurrencen. Reguleringen af reklame er derfor af stor betydning, både økonomisk og juridisk. Retten til at annoncere er en del af retten til at udøve en forretning, og derfor én af vores mest grundlæggende juridiske rettigheder.


  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9788757495744
  • Beskyttelse:
  • DRM
  • Udgivet:
  • 14. Januar 2013

Andre udgaver:

  • Straks på e-mail
  • 658,00 kr.
Læg i kurv
  • 600,00 kr. i
Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.

Andre bøger af Caroline Heide-Jørgensen