Markedets billigste bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

AKT - hvordan

- en inspirationsmappe til AKT-undervisningen, 0.-1. årgang

  • Produktet er ikke tilgængeligt og kan desværre ikke skaffes eller leveres.

Bag om AKT - hvordan

AKT - hvordan? En inspirationsmappe til AKT-undervisningen 0.-1. årgang En inspirationsmappe til AKT-undervisningen 0.-1. årgang. Til kopi- og arbejdsmappen er der ilagt en cd med materialer i redigerbare dokumenter. Adfærd, Kontakt og Trivsel – hvordan? Denne nye AKT-mappe tilbyder forebyggende forløb, som har til formål at være trivselsfremmende med fokus på de positive relationer i klassen. Øvelserne er struktureret, så de også kan bruges enkeltvis efter behov. Der arbejdes med personlige, sociale og skolefaglige kompetencer, så der gives mulighed for at inddrage eleverne aktivt. Den enkelte elev skal opleve sig anerkendt og føle sig som en værdsat del af gruppen. Mappen giver inspiration til: At styrke de positive relationer i klassen Det udviklingsstøttende samspil i klassen Forældreinddragelse Videreudvikling af samarbejdsformer mellem skolens vejlederfunktion og klasseteamet Materialet tager afsæt i det vigtige samarbejde mellem AKT-vejlederfunktionen og klasseteamet om udvikling af den pædagogiske praksis i klassen. Materialet henvender sig især til pædagoger, lærere og AKT-vejledere. Forfatterne Jette Vibeche Madsen er uddannet pædagog og AKT-vejleder. Hun arbejder som børnehaveklasseleder og AKT-vejleder. Kurt Andersen er uddannet lærer og har arbejdet med såvel normal- som specialklasser. Han er uddannet AKT-vejleder og arbejder som folkeskolelærer og AKT-vejleder.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788772813868
  • Indbinding:
  • Ukendt
  • Sideantal:
  • 72
  • Udgivet:
  • 3. Januar 1
  • Udgave:
  • 1

Beskrivelse af AKT - hvordan

AKT - hvordan? En inspirationsmappe til AKT-undervisningen 0.-1. årgang

En inspirationsmappe til AKT-undervisningen 0.-1. årgang. Til kopi- og arbejdsmappen er der ilagt en cd med materialer i redigerbare dokumenter.

Adfærd, Kontakt og Trivsel – hvordan?
Denne nye AKT-mappe tilbyder forebyggende forløb, som har til formål at være trivselsfremmende med fokus på de positive relationer i klassen. Øvelserne er struktureret, så de også kan bruges enkeltvis efter behov. Der arbejdes med personlige, sociale og skolefaglige kompetencer, så der gives mulighed for at inddrage eleverne aktivt. Den enkelte elev skal opleve sig anerkendt og føle sig som en værdsat del af gruppen.

Mappen giver inspiration til:

At styrke de positive relationer i klassen
Det udviklingsstøttende samspil i klassen
Forældreinddragelse
Videreudvikling af samarbejdsformer mellem skolens vejlederfunktion og klasseteamet

Materialet tager afsæt i det vigtige samarbejde mellem AKT-vejlederfunktionen og klasseteamet om udvikling af den pædagogiske praksis i klassen. Materialet henvender sig især til pædagoger, lærere og AKT-vejledere.

Forfatterne
Jette Vibeche Madsen er uddannet pædagog og AKT-vejleder. Hun arbejder som børnehaveklasseleder og AKT-vejleder. Kurt Andersen er uddannet lærer og har arbejdet med såvel normal- som specialklasser. Han er uddannet AKT-vejleder og arbejder som folkeskolelærer og AKT-vejleder.

Brugerbedømmelser af AKT - hvordan



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.