Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Artificial Intelligence Marketing and Predicting Consumer Choice

- An Overview of Tools and Techniques

Bag om Artificial Intelligence Marketing and Predicting Consumer Choice

Compare and contrast the widely differing approaches to predictive analytics and predicting consumer choice with this comprehensive guide to marketing analytics.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780749479558
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 272
  • Udgivet:
  • 3. april 2017
  • Størrelse:
  • 234x158x15 mm.
  • Vægt:
  • 424 g.
  • BLACK WEEK
Leveringstid: Ukendt - mangler pt.
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Beskrivelse af Artificial Intelligence Marketing and Predicting Consumer Choice

Compare and contrast the widely differing approaches to predictive analytics and predicting consumer choice with this comprehensive guide to marketing analytics.

Brugerbedømmelser af Artificial Intelligence Marketing and Predicting Consumer Choice



Find lignende bøger
Bogen Artificial Intelligence Marketing and Predicting Consumer Choice findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.