• 453
  • 77
  • 42

Drama

• Hvor flodkrebsene synger af Delia Owens
    af Delia Owens

Kya Clark er den vilde pige, ”marskpigen”. Hun vokser op i 1950’erne i en hytte ude i sumpskoven ved North Carolinas kyst. Hendes mor og fire ældre søskende forlader en efter en hjemmet, så hun til sidst er alene med sin voldelige far. En dag forsvinder han også.Herefter er hendes liv en ensom kamp for overlevelse i en verden, der kun har foragt tilovers for sumpens fattige folk. En enkelt skoledag i den nærliggende landsby er alt, hvad det bliver til for Kya, som møder barfodet og pjaltet op og straks bliver genstand for de andre børns hån og mobning.Men Kya er ikke, som de tror. Hun er følsom og intelligent og har overlevet i årevis alene ude i den sumpede marsk, som hun betragter som sit hjem. Hendes forhold til naturen er både videbegærligt og nysgerrigt og samtidig selve omdrejningspunktet og forankringen i hendes tilværelse. Men der kommer en tid, hvor Kya længes efter at elske og blive elsket. Da to unge fyre bliver grebet af hendes vilde skønhed, åbner Kya sig for et nyt kapitel i livet – indtil det utænkelige sker: Den lokale skørtejæger bliver fundet død uden for byen – og straks mistænker de lokale Kya for at være involveret i dødsfaldet.                                                                 ***HVOR FLODKREBSENE SYNGER er en hjerteskærende opvækstroman, en fortælling om et muligt mord og en stærk kærlighedshistorie.” Kya er en uforglemmelig heltinde.” Publishers Weekly”Jeg har ikke ord for, hvor meget jeg holder af denne bog! Jeg ville simpelthen ikke have, at den skulle slutte.” Reese Witherspoon”Smertelig smuk … opvækstroman, mordgåde og en storslået hyldest til naturen.” The New York Times Book Review”Denne tidsrigtige millionbestseller er en fest for sanserne og indeholder alt hvad et underholdningshjerte kan begære ... En rørende roman om det enkelte menneskes kamp for det gode liv – mod kræfter som er større end en selv.” VG                                                                 ***

• 29,95 kr.
  • Sort perle af Liza Marklund
    af Liza Marklund

Med SORT PERLE er Liza Marklund tilbage i imponerende stil, efter at hun afsluttede sin internationale bestsellerserie om journalisten Annika Bengtzon. Og internationalt anlagt er sandelig også hendes ’sorte perle’.SORT PERLE er en svimlende fortælling gennem fire kontinenter om magt og penge, og med en powerkvinde i front, der ikke står tilbage for Annika Bengtzon, når det gælder sandheden. Det er tidligt i 1990'erne på på Manihiki. En paradisisk atol i det sydlige Stillehav. Gennem generationer har øboerne levet af at dyrke perler, og sammen med sin familie lever Kiona på den isolerede ø og fridykker ned i dybet for at høste de dyrebare østers. Men når hun kan se sit snit til det, sluger hun alle de bøger, hun kan få fat i. Og drømmer om at rejse væk. Om at få en uddannelse. Lige indtil en nat, hvor en orkan kaster en stor sejlbåd ind på revet. Minutter før båden knuses, lykkes det at bjerge en bevidstløs mand. Han er svensk og hedder Erik. Derefter bliver ingenting som før.

• 29,95 kr.
  • After af Anna Todd
    af Anna Todd

Book one of the After series by Internet sensation Anna Todd

• 29,95 kr.
  • Lykke-Per af Henrik Pontoppidan
    - Med forord af Ida Jessen
    af Henrik Pontoppidan

Nobelpristageren Henrik Pontoppidans berømte udviklingsroman om den jyske præstesøn Per Sidenius' søgen efter det lykkelige liv.Efter en svær opvækst i det religiøse hjem vælger Per i protest at studere til ingeniør i København og kappe enhver forbindelse til familien. I hovedstaden kaster han sig derefter ud i livet, som åbner sig i alle dets afskygninger. Men er dette lykken for Per?Lykke-Per er en klassisk samtidsroman om det moderne menneskes jagt på meningen med tilværelsen, og et hovedværk i dansk litteratur. I denne nye udgave indledes bogen med et forord af Ida Jessen.

• 29,95 kr.
  • Fire Sermon af Jamie Quatro
    af Jamie Quatro

Prizewinning Jamie Quatro's highly anticipated and deeply intriguing debut novel will stun with its tender and unflinching story of marriage and infidelity, desire and faith.

• 29,95 kr.
  • Afgrunden af Kim Leine
    af Kim Leine

Marts 1918. Tvillingerne Kaj og Ib Gottlieb rejser til Finland for at deltage som frivillige i borgerkrigen der netop er brudt ud deroppe, og deltager i stormen på byen Tampere.Efter dette møde med krigen følger vi dem, hver for sig og sammen, i den lange fredstid, op gennem 20’ernes og 30’ernes tiltagende nazificering og uroligheder i Danmark og Tyskland, med afstikkere til Mellemøsten og USA.Og med ét er de tilbage i krigen, i besættelsestid og modstandskamp, hvor de balancerer på en knivsæg i deres legen kispus med Gestapo i Københavns gader. Men hvor er afgrunden; er den i krigen eller i freden, eller er den et helt tredje sted?Afgrunden er en stor fortælling om krig og freden, om kærligheden og drifternes veje og vildveje og om at være menneske i det onde 20. århundrede – og til hver en tid.

• 29,95 kr.
  • Du forsvinder af Christian Jungersen
    af Christian Jungersen

“Det du især må være forberedt på, er at din mand mister al indlevelse i dig og i hvordan du har det.”Mia er lærer. Frederik leder en privatskole. På en ferietur til Mallorca med deres sekstenårige søn begynder Frederik at opføre sig underligt. Det viser sig, at han har en hjernesvulst, der gradvist har ændret hans personlighed. Mia må nu beskytte sig selv og deres søn mod det afstumpede og fremmede væsen, der bor i hendes mands krop.Da Frederik afsløres i et millionbedrageri, begynder et spil om skyld og ansvar, for er den skyldige ham selv eller hjerneskaden? Styres raske menneskers handlinger ikke lige så meget af biologien i vores hjerner? Og var den mand, Mia forelskede sig i, den syge eller den raske?Du forsvinder er en djævelsk og filosofisk kærligheds­roman om at finde sin egen vej ud af katastrofen, om mænd, kvinder og forstæder. Og om sjælen.

• 29,95 kr.
  • Anna og det franske kys af Stephanie Perkins
    af Stephanie Perkins

Anna er glad og tilfreds i Atlanta, hvor hun ser frem til at starte på sit sidste år på high school. Hun har en trofast bedste veninde, et godt fritidsjob i en biograf og et crush på en fyr, der netop er begyndt at vise interesse for hende. Anna bliver derfor ikke begejstret, da hendes far beslutter sig for at sende hende på kostskole i Paris. Selv om Anna ikke kan fransk, møder hun hurtigt en ny gruppe venner, og ikke mindst den søde og charmerende Étienne St. Clair. Desværre er han allerede taget – og det er Anna vel egentlig også? Men i lysets by kan alting ske.ANNA OG DET FRANSKE KYS er fyldt med vidunderlig humor og atmosfære, smukke venskaber og karakterer fulde af personlighed. "ANNA OG DET FRANSKE KYS er en fantastisk bog." – Rainbow Rowell, forfatter til bestsellerne ELEANOR & PARK og FANGIRL"Supersjov og klog og en af de mest oprigtige romantiske historier, jeg nogensinde har læst." – John Green, forfatter til bestsellerne EN FLÆNGE I HIMLEN og GÅDEN OM ALASKA

• 29,95 kr.
  • Solen går sin gang af Ernest Hemingway
    af Ernest Hemingway

Romanen handler om den amerikanske journalist Jacob Barnes (ofte bare kaldt Jake) og den engelske overklassepige Lady Brett Ashley, som møder hinanden i Paris på i begyndelsen af 1920‘erne og udvikler et umuligt forhold. De tilhører en kreds, der blandt andet består af journalister og kunstnere, som lever et omflakkende liv med mange glæder og få sorger på byens cafeer. Men lige under overfladen lurer desperationen efter Første Verdenskrig, hvor mange af dem mistede deres ungdom og uskyld. Langsomt flytter historien sig ned over Frankrigs og ind i Spaniens landskab og til byen Pamplona, hvor Jake og hans "ufrivillige" ven Robert Cohn tager ophold, da Paris begyndte at blive for kedelig. Senere kommer flere af deres venner til byen under San Fermin-festivalen, blandt andre Lady Brett Ashley. "En af Hemingways mest bevægende romaner." - Bo Green Jensen, Weekendavisen<br><br>"Solen går sin gang demonstrerer allerede en hel række af Hemingways kunstneriske virkemidler. Den knappe stil, den sigende tavshed, ærligheden, den omskabte følsomhed, den intense deskriptive evne. Der er scener i bogen fra Spanien og fra tyrefægtningerne, som er helt blændende prosa, sider af en egen hård, blank glansfuldhed, der næsten indkapsler dem i en slags mytisk poesi – så fortættet er stemningen bag de sikre konstateringer." – Hakon Stangerup, Nationaltidende<br>"En af Hemingways mest bevægende romaner." - Bo Green Jensen, Weekendavisen"Solen går sin gang demonstrerer allerede en hel række af Hemingways kunstneriske virkemidler. Den knappe stil, den sigende tavshed, ærligheden, den omskabte følsomhed, den intense deskriptive evne. Der er scener i bogen fra Spanien og fra tyrefægtningerne, som er helt blændende prosa, sider af en egen hård, blank glansfuldhed, der næsten indkapsler dem i en slags mytisk poesi – så fortættet er stemningen bag de sikre konstateringer." – Hakon Stangerup, NationaltidendeHemingway (1899-1961) var, og er, en af Amerikas betydeligste forfattere, der som journalist havde lært sig en enkelt stil, der blev karakteristisk for hans skønlitterære værker. I 1954 modtog Hemingway nobelprisen i litteratur.

• 29,95 kr.
  • Signes hjemkomst af Lars Johansson
    af Lars Johansson

Februar 1948. Signe ankommer til Danmark efter tre år i Tyskland. Med sig har hun sin halvandetårige datter, som er resultat af en voldtægt. I den dramatiske efterkrigstid i Tyskland har hun mistet forbindelsen med sit livs store kærlighed. Får hun ham nogen sinde at se igen? Hvad skal hun stille op med sine modstridende følelser over for barnet? Og hvordan vil hun blive modtaget i Danmark?SIGNES HJEMKOMST er en selvstændig fortsættelse af romanen SIGNE fra 2006 og er som den baseret på den sande historie om Signe Gondrup, der under krigen forelskede sig i den tyske officer Felix Markworth og fulgte efter ham til Böhmen, da han blev udnævnt til at lede en våbenfabrik der. Kort efter måtte de sammen med hans tre små børn flygte fra Den Røde Hær tilbage til det sønderbombede Tyskland, hvor amerikanerne ventede. Den fantastiske historie om kærlighed og overlevelse føres nu videre.

• 29,95 kr.
  • Alene hjemme af Kirsten Hammann
    af Kirsten Hammann

Sara er i slutningen af trediverne, freelance-journalist og bor sammen med den fraskilte forretningsmand Philip i hans store herskabslejlighed i midten af København. Ovenover bor den smukke og lidt skøre Frederikke. Hver anden uge kommer Philips små døtre på besøg.Sara elsker Philip. Det eneste der mangler er et fælles barn. Og at han var lidt mere hjemme.En dag begynder maden at smage mærkeligt, og hun falder i søvn hele tiden. Så begynder hun at se syner. Eller gør hun?Er der nogen, der prøver at stjæle hendes lykke?ALENE HJEMME er Kirsten Hammanns 7. roman.

• 29,95 kr.
  • Godhavn af Iben Mondrup
    af Iben Mondrup

”Godhavn” er en lille by på Diskoøen langt mod nord ved Grønlands vestkyst. Her bor en dansk tilflytterfamilie med tre børn, som på hver deres måde forsøger at finde sig til rette i det lille fangersamfund. Den yngste datter, Bjørk, starter i skole, og snart mister hun den tætte kontakt til sine grønlandske venner, som skal gå i den grønlandske klasse. Den indadvendte og sårbare dreng, Knut, har en bedste ven, som skal rejse tilbage til Danmark. Og den ældste søster, Hilde, der er sin fars øjesten, truer familiefreden da hun bliver forelsket i drengen Johannes.I fortællingens midte står selv samme Johannes. Med sin evne til at tilpasse sig trænger han ind i familien og bliver det utilregnelige punkt som begivenhederne udspiller sig omkring. Indtil de pludselig tager en uventet drejning og kommer ud af kontrol.Foruden at være en fortælling om livet i et det barske Arktis med sultne slædehunde, vådeskudsulykker og små og store intriger, handler ”Godhavn” om en særlig periode i den dansk-grønlandske historie, hvor mange danske familier rejste ud for at leve på en ny måde i radikalt anderledes omgivelser, noget som ikke mindst børnene måtte lære at leve med.

• 29,95 kr.
  • Lola og naboens søn af Stephanie Perkins
    af Stephanie Perkins

Lola har et næsten perfekt liv. Hun bor i San Francisco sammen med sine to fædre, hendes kæreste er rockmusiker, og hun er en spirende modedesigner. Men så flytter de berygtede Bell-tvillinger Calliope og Cricket tilbage til nabolaget i huset ved siden af Lola, og en fortid fyldt med smerte og kvaler bliver gravet frem. Cricket Bell er nemlig fyren, der knuste Lolas hjerte to år tidligere. Men kan en fyr fra Lolas fortid vise sig at være hendes store kærlighed?"Lola og naboens søn" er en hjertevarm historie om at blive voksen og finde sig selv. Det er en selvstændig fortsættelse af "Anna og det franske kys" og byder på et gensyn med de elskede karakterer Anna og Étienne."Fyrene i Stephanie Perkins’ bøger er helt vidunderlige.Det er pigerne også – men fyrene er det ISÆR."– RAINBOW ROWELL, forfatter til Eleanor & Park"Vildt underfundig. Vildt sjov. Meget romantisk. Du burde date den her bog."– MAUREEN JOHNSON, medforfatter til "Let it Snow" om "Anna og det franske kys"

• 29,95 kr.
  • Is af Ulla-Lena Lundberg
    af Ulla-Lena Lundberg

En betagende fortælling om et ægteskab i et lille afsides øsamfund i tiden lige efter Anden Verdenskrig.Vi følger det nyankomne præstepars liv gennem nogle år ude på øerne mellem Finland og Åland. De er unge og glade, har et lille barn, snart et til, og er lykkelige for at få deres eget hjem efter 2. Verdenskrigs trængsler. Præsten er glad for at være landet i et kald, hvor der er brug for ham. Præstekonen mener nok, han kunne være mere hjemme hos hende, men selv har hun fuldt op at gøre med både sine køer, får, høns, eng og køkkenhave for at holde dem selvforsynende. De får hurtigt venner derude, og læseren følger dem i tykt og tyndt gennem dagligdagens mange små og større gøremål. Man transporterer sig rundt mellem landsbyerne i både. Om vinteren skyder man genvej over isen. Vand og is er et element, alle må forholde sig til. Ikke mindst det overtroiske postbud. Han ved om nogen, hvad is er, og hvordan man færdes på den. Præsteparret er modsætninger, der mødes – han er den overbærende, letbevægelige og lidt naive. Hun er den hårdtarbejdende, der farer rund med alle sine gøremål, herser med deres børn og sin elskede mand. Is er en raffineret skildring af ægteskabelig lykke, akkompagneret af blæsten, havet – og isen, som både bærende og bristefærdig realitet og symbol på tilværelsens skrøbelighed. Det er en historie, som insisterer på, at tilværelsen dybest set ikke kræver mere af mennesket end viljen til at leve livet så godt som muligt og til at få det bedste ud af det forhåndenværende – at gøre sit bedste, dér hvor man er, med det man har for hånden. Indlæst af Morten Rønnelund.

• 29,95 kr.
  • Signe af Lars Johansson
    af Lars Johansson

Signe Gondrup lever et ret almindeligt middelklasseliv, men da tyskerne kommer, forelsker hun sig glødende i officeren Felix Markworth. Signe lader sig skille fra sin mand og følger Felix til Böhmen i 1945 og derfra til Bayern, på flugt fra russerne. Da Felix bliver arresteret af amerikanerne, må Signe overleve på egen hånd.Romanen om denne utrolige kvindeskæbne er Lars Johannsons debutroman. Den er baseret på en sand historie fra hans egen familie.

• 29,95 kr.
  • Den unge Werthers lidelser af J.W. von Goethe
    - Med forord af Peter Asmussen
    af J.W. von Goethe

Goethes verdensberømte roman Den unge Werthers lidelser er den enkle historie om en ung mand, der forelsker sig i den kønne og livlige Lotte. Hun er imidlertid forlovet med embedsmanden Albert, som hun senere gifter sig med. Werther styres af sine voldsomme følelser for Lotte og mister gradvis kontrollen over sig selv, hvilket resulterer i selvmord.

• 29,95 kr.
  • The Black Dagger Brotherhood #5: Smertens søn af J. R. Ward
    af J. R. Ward

Vishous’ synske evner er forsvundet, han kæmper med en forbudt tiltrækning til sin bedste ven Butch ... Og så er der hans evige forbandelse – den lysende hånd. En nat da han er ude at jage vampyrdræbere alene, rammes han af et skud i hjertet. Han er døden nær og havner på menneskekirurgen Janes operationsbord. Jane redder ikke bare hans liv, hun formår at få den kolde, kyniske broder til at åbne sig op og afsløre sine inderste, mest grusomme hemmeligheder ...

• 29,95 kr.
  • Projekt Rosie af Graeme Simsion
    af Graeme Simsion

Professor Don Tillman skal giftes. Han ved bare ikke med hvem ...Det problem skal "Projekt Kone" hjælpe med at løse. Don har udformet et 16-siders langt spørgeskema for at finde den perfekte partner. Hun skal helt sikkert ikke være ryger, drikke alkohol eller komme for sent til aftaler.Rosie Jarman gør alle disse ting. Hun har også temperament, er smuk og intelligent. Og hun er selv i gang med en eftersøgning, efter sin biologiske far – en eftersøgning, som Don, der er professor i genetik, måske kan hjælpe hende med."Projekt Kone" lærer Don en række uventede ting: at længden på en øreflip ikke er fyldestgørende parameter for seksuel tiltrækning, og at det ikke nødvendigvis giver mening at spise hummer hver tirsdag. Og vigtigst af alt - at man ikke nødvendigvis selv finder kærligheden - den finder en."En af de skæveste og mest charmerende kærlighedshistorier, jeg nogensinde har læst. Jeg lo hele vejen igennem."- Sophie Kinsella"Don Tillman er en af de mest elskelige, charmerende og fascinerende personer,jeg er stødt på i litteraturen i meget lang tid."– The Times"En sød og sjov romantisk komedie … Du vil heppe på Don og Rosie hele vejen."– Marie Claire"Dejlig og medrivende – en udelt fornøjelse."– Guardian"En virkelig morsom og rørende kærlighedshistorie."– Sunday Express"Ren, vidunderlig eskapisme."– Independent"En af de mest charmerende romaner, jeg har læst. En frisk og sjov historie, skrevet med nerve og fantastisk timing … "– Herald on Sunday

• 29,95 kr.
  • Otte opbyggelige fortællinger om kærlighed og mad og fremmede byer af Jan Sonnergaard
    - Paris, Rom, Saint-Nazaire, Prag, Berlin, Tbilisi, Amager
    af Jan Sonnergaard

Det handler først og fremmest om kærlighed. Ikke blot romantisk kærlighed og forelskelse, men også mange andre aspekter af kærlighed: jalousi og vold. Næstekærlighed og uegennyttig hjælp. Utroskab og forræderi. Gavmildhed og tilgivelse. Nærighed og nag.Jan Sonnergaard har fulgt nogle ganske særlige retningslinjer, mens han skrev bogen: Ét dogme var, at han skulle opholde sig mindst tre måneder og færdiggøre fortællingerne der hvor de foregår - i hhv. Paris, Berlin, Prag, Saint-Nazaire, Tbilisi ... og på Amager. Han skulle have et indgående og personligt kendskab til alle de steder, der er omtalt i bogen; fra det tarveligste bordel til den dyreste Michelinrestaurant. Alle de ovennævnte aspekter af kærlighedens væsen skulle behandles i bogen.

• 29,95 kr.
  • The Black Dagger Brotherhood #7: Artens styrke af J. R. Ward
    af J. R. Ward

Phury kæmper med at acceptere sin rolle som primærhan, og han hænger fast i sit stofmisbrug. Samtidig driver han Cormia tilbage til De Udvalgtes Land på trods af at tiltrækningen mellem dem vokser. Først da Phury er ved at dø af en overdosis og Broderskabet truer med at bryde forbindelsen til ham, indser han at han må stoppe sine løgne og se sin rolle i øjnene, og han tvinges til at vælge mellem pligt eller kærlighed …

• 29,95 kr.
  • Når solen står højest af Pernille Juhl
    af Pernille Juhl

Andet bind i Gråstenertrilogien. Sønderjyden Anders er kommet hjem efter ufrivilligt at have været soldat i 1. Verdenskrig. Han gifter sig med Marie, som han har længtes efter i krigens lange år.’Når solen står højest’ er et forrygende familiedrama og en selvstændig fortsættelse af ’Vent på mig Marie’. Anders kæmper for at glemme krigen og komme videre. Marie går sine egne veje, og imens vokser børnene Carl og Jenny op. Carl er god til at lave ballade i skolen, og Jenny drømmer om at forandre verden. Under 2. verdenskrig ser tingene sort ud for familien Andersen, efterhånden som konflikterne tilspidses i og omkring familien. Spørgsmålet er, om det efterhånden tyndslidte familiesammenhold kan overvinde fortidens skygger. Om ’Vent på mig Marie’ skrev pressen:Berlingske tidende, Bent Blüdnikow: ”… denne autentiske roman, der både giver indtryk af blodige slag ved fronterne og af hjemmelivet i Graasten, hvor Marie længes efter soldaterkæresten. I modsætning til andre bøger om Første Verdenskrig ender den med håb.”Folkebladet, Arne Mariager: ”Man kommer til at holde af mejeristen og soldaten Anders Andersen og hans yndige kæreste lærerinden Marie.”

• 29,95 kr.
  • Eighty Days - Rød af Vina Jackson
    af Vina Jackson

Violinisten Summer Zahova har boet i New York i over to år med sin venezuelanske musikerkæreste. Da forholdet går i stykker, vender Summer tilbage til London, hvor hun bliver tilbudt at spille sammen med et engelsk rockband. Rockverdenen åbner op for nye bekendtskaber, udfordringer og seksuelle fristelser, og musikken tager hende med på en rejse rundt i Europa.Da Summers uvurderlige violin bliver stjålet, vil skæbnen, at den karismatiske Dominik dukker op i hendes liv igen. Hverken Summer eller Dominik kan benægte, at de stadig er stærkt tiltrukket af hinanden, men de er begge blevet såret, og fornuften siger dem, at de ikke skal være sammen. Kan Summer og Dominik overvinde de forhindringer, der skiller dem ad, og vælger Summer at følge sit hoved eller sit hjerte?

• 29,95 kr.
  • Eighty Days - Blå af Vina Jackson
    af Vina Jackson

Den klassiske musiker Summer Zahova er flyttet fra London til New York for at nyde livet som violinist ved et stort symfoniorkester. Hendes dirigent, den meget attraktive Simón, har et godt øje til hende, og hendes karriere blomstrer. Men med en ny by følger nye fristelser, og inden længe bliver Summer lokket tilbage til et farligt undergrundsmiljø, som hun troede, hun havde lagt bag sig. Hjemme i London savner litteraturprofessor Dominik Summer og deres stormfulde forhold. Han søger et stipendiat og rejser til New York for at være sammen med den kvinde, han ikke kan leve uden. Han tror, han kan beskytte Summer mod hende selv og hendes underkastende natur, men hans egen mørke side risikerer i sidste ende at ødelægge dem begge.

• 29,95 kr.
  • Eighty Days - Gul af Vina Jackson
    af Vina Jackson

LYST OG BEGÆR FÅS I ANDRE NUANCER END GRÅ …Summer Zahova er violinist og spiller for det meste for penge i Londons undergrundsbane. En dag bliver hendes elskede violin ødelagt, og helt uventet får hun et overraskende tilbud fra en ukendt velgører. Dominik er litteraturprofessor og blev dybt berørt af Summers violinspil en dag på vej til toget. Da han finder ud af, at Summer har mistet sin violin, tilbyder han at erstatte den, hvis hun til gengæld spiller for ham ved en privat intimkoncert. Hun indvilliger i at spille for ham, selvom det er under meget specielle omstændigheder, og bagefter er hendes nysgerrighed vakt. I takt med at Summer går med på hans seksuelle lege og fantasier, kan hun ikke undgå at blive tiltrukket af den lidt ældre Dominik. Kemien imellem dem er intens, og deres forhold udvikler sig uforudsigeligt og er fuldt af spænding. Sammen udforsker de deres mørke side, hvilket bringer dem ind i Londons glamourøse – og nogle gange farlige – fetichmiljø, hvor Summer snart lærer, at nydelse og smerte går hånd i hånd. Men kan et forhold, der er baseret alene på begær, holde i længden?

• 29,95 kr.
  • Thereses tilstand af Hanne-Vibeke Holst
    af Hanne-Vibeke Holst

Den unge tv-reporter Therese forelsker sig ubelejligt i kollegaen Paul. En moderne kærlighedsroman om den generation, der både er stræbsom, egocentreret og romantisk. "Hanne-Vibeke Holst har skrevet en spændingsroman om en moderne kvindekonflikt. Det er faktisk slet ikke så lidt." - May Schack, Politiken.

• 29,95 kr.
  • Isfolket 1 - Troldbunden af Margit Sandemo
    af Margit Sandemo

1. bind i Margit Sandemos fantastiske serie om Isfolket. Det er år 1581. Silje er kun sytten år, og pesten har slået hele hendes familie ihjel. Udsultet og forfrossen og med to forældreløse børn at tage vare på nærmer hun sig ligbålene uden for Trondheim for at få lidt varme i kroppen. Sært nok er der kun én, der hjælper Silje i nødens stund - en mand af Isfolkets slægt, som Silje finder dyrisk og skræmmende - og samtidig umådeligt tiltrækkende.Serien om Isfolket er en gribende krønike om kærlighed og overnaturlige kræfter og ikke mindst om kampen mellem det gode og det onde.Dette er første bind af den nyoversatte udgave af Margit Sandemos legendariske beretning om isfolket. Serien Isfolket er en gribende krønike om kærlighed og overnaturlige kræfter og ikke mindst om kampen mellem det gode og det onde.

• 29,95 kr.
  • The Black Dagger Brotherhood #6: Hjertets udvalgte af J. R. Ward
    af J. R. Ward

Phury har ofret sig for andre hele sit liv. Sin tvillingebror. Broderskabet. Og senest har han meldt sig som primærhan, hvis opgave det er at avle nye brødre og udvalgte. Men der er uforløste spændinger mellem ham og Zsadist, og Phury er som en fremmed for sin førstemage, den smukke udvalgte Cormia.Phury bliver smidt ud af Broderskabet og hans verden ramler for alvor sammen.Han må tage sit ansvar som primærhan seriøst, og bliver nødt til at udskifte sin førstemage. Men da udskiftningen er en realitet, begynder han at udvikle dybe følelser for hende, og må nu vælge mellem pligt eller kærlighed ...

• 29,95 kr.
  • The Black Dagger Brotherhood #4: Den skjulte broder af J. R. Ward
    af J. R. Ward

Butch lever en privilegeret tilværelse sammen med Broderskabet. Men hans liv giver ikke mening, da han ikke må kæmpe sammen med brødrene mod Elimineringsgruppen. Og samtidig vil den smukke, aristokratiske hunvampyr, Marissa, som Butch elsker, ikke vide af ham. Alt forandres den dag Butch falder i vampyrdræbernes hænder og efterlades døende i skoven. Han inficeres af Omegaens kræfter og ondskaben truer med at slå rod ...

• 29,95 kr.
  • Shadow Falls #3: Fanget ved tusmørke af C. C. Hunter
    af C. C. Hunter

Kylies største ønske er at finde frem til sandheden – sandheden om hvem hendes rigtige familie er, sandheden om hvem af de to hun er forelsket i, er den bedste for hende, og sandheden om hvilken overnaturlig skabning, hun i virkeligheden er. Men Kylie støder hele tiden på hemmeligheder som kan ændre hendes liv for altid … og ikke nødvendigvis til det bedre.

• 29,95 kr.
  • Shadow Falls #1: Født ved midnat af C. C. Hunter
    af C. C. Hunter

Kylies verden er ved at falde fra hinanden: Hendes forældre skal skilles. Hendes kæreste har slået op. Og det er ikke det hele: Hun vågner skrigende op fra mareridt hun ikke kan huske, og hun plages af en forfølger som ingen andre kan se ... Hun bliver sendt til Shadow Falls – en sommerlejr for unge med adfærdsvanskeligheder. Dybt uretfærdigt, når det nu er hendes forældre den er helt galt med. Shadow Falls er dog ingen almindelige sommerlejr ...

• 29,95 kr.