Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
BRAND sense af Martin Lindstom Bog, Hæftet

BRAND sense

af
(Udvid)

Branding skal spille på alle menneskets sanser og ikke kun én enkelt eller to. Det betyder, at vi fremover kommer til at høre forskel på produkter, på samme måde som vi nu ´ser´ forskel. Derfor skal virksomheder og brands fremover udvikle en såkaldt ´sanse-branding´-strategi, hvis de skal overleve i branding-junglen.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788776643843
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 256
  • Udgivet:
  • 21. Oktober 2008

Andre udgaver:

  • Kan ikke skaffes
  • DKK 19,00


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login