Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
Challenges in Relationship Marketing af Kristian Philipsen Bog, Hæftet

Challenges in Relationship Marketing

af , , , , , , , , , , , ,
(Udvid)

Relationsmarkedsføring har i dag en fremtrædende plads inden for marketingteorien. Gennem snart 30 år har IMP (Industrial Marketing and Purchasing Group) udviklet sig til at være en dominerende tilgang i forståelsen af Business-to-Business marketing. IMP-tilgangens styrke ligger i realistiske beskrivelser og koncepter til forståelse af de udfordringer, virksomheder står overfor i samspillet med hinanden. Imidlertid lægger IMP-tilgangen ikke op til på at give normative anvisninger til virksomheder. Forfatterne diskuterer en række centrale temaer inden for relationsmarkedsføring såsom markedsforståelse, ledelse, porteføljeplanlægning og personlige relationer.For forsker- og kandidatstuderende rejser bogen spørgsmålet om hvordan teorier og modeller kan udvikles og relateres til praksis. Praktikeren kan med fordel læse bogen for at kvalificere sin praksis inden for relationsmarkedsføring. 


  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9788776758042
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 212
  • Udgivet:
  • 15. Juni 2010

Andre udgaver:

  • DKK 251,00
  • DKK 320,00
  • DKK 69,00
  • 2-3 hverdage
  • DKK 19,00

Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login

Andre bøger af Kristian Philipsen,Torben Damgaard,Per Vagn Freytag,Mads Bruun Ingstrup,Jesper Kolind,Kristin Balslev Munksgaard,Ann Clarke,Pia Bruun Eriksen,Elin Brandi Sørensen,Mads Hovmøller Mortensen,Anders Peder Hansen,Pia Storvang,Martin Senderovitz