Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
Cool & hip marketing af Henrik Vejlgaard E-bog, PDF

Cool & hip marketing

- Sådan påvirker livsstil forbrugerne, virksomhederne og reklame

af
(Udvid)

Flere og flere mennesker er optaget af livsstil, og livsstilsbrancherne er i hastig vækst. Men hvorfor spiller livsstil så stor en rolle i de moderne samfund, og hvilke konsekvenser har livsstil for markedsanalyse, markedsføring, brands og reklame? Disse spørgsmål besvarer Henrik Vejlgaard i Cool & hip marketing. Livsstil afspejler sig i de produkter, vi køber, de medier vi læser og de ting, vi oplever. Det gør, at forbrugeren føler, at hun tilhører en stamme af forbrugere med samme stil og samme smag. Den enkelte forbruger vælger nemlig at iscenesætte sit forbrug ud fra én af de mange stile, som er på markedet i dag.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788717070844
  • Udgivet:
  • 27. Februar 2012

Andre udgaver:

  • DKK 50,00
  • DKK 106,25
  • DKK 56,25
  • Straks på e-mail

Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login

Andre bøger af Henrik Vejlgaard