Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
CRM Strategi af H. Andersen Bog, Hæftet

CRM Strategi

af
(Udvid)

I denne bog sætter forfatterne fokus på den strategiske betydning af CRM, de belyser, hvilke overvejelser virksomhederne skal gøre sig i forbindelse med opstart eller videreførelse af en CRM-implementering. Og de gennemgår de opgaver, virksomheden skal have løst, før den kan få værdi af en øget satsning på CRM.CRM Strategi - Implementeringens 7 trin er en praktisk bog. Den guider ledelsen, eller de personer der har ansvar for CRM i virksomheden, gennem syv punkter. De syv punkter sikrer, at CRM-strategien formuleres i overensstemmelse med virksomhedens overordnede mål, at den implementeres korrekt, samt at den følges op på den bedst mulige måde. Bogen præsenterer også en række let håndterbare værktøjer til at arbejde med CRM og til at måle effekten af implementeringen. Forfatterne har opbygget et scorecard til at måle på CRM og til at afdække, om der er opnået gevinster ved CRM-implementeringen.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788776640934
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 240
  • Udgivet:
  • 22. November 2005

Andre udgaver:

  • Kan ikke skaffes
  • DKK 19,00


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login

Andre bøger af H. Andersen