Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
Den medierede virkelighed - teori, analyse og produktion af Johannes Fibiger Bog, Hæftet

Den medierede virkelighed - teori, analyse og produktion

af
(Udvid)

INDHOLDPræsentation af medietekster1. TEORI. GENRER. FORTÆLLEFORMER. 2. MEDIERNETRYKTE TEKSTER. PRESSEN. BILLEDER (formsprog?). Mediernes billeder (fokus på billedet som tegn i elektroniske medier og på nettet) 3. TVa.FAKTAGENRER PÅ TVb.REALITY. ANALYSEFORMER?4. INTERNET. Medietekster på nettet. (VIRALE) REKLAMER. Reklamer som medietekster (med vægt på nye former i de elektroniske medier (TV og på nettet). 5. Elevproduktion af medietekster. 6. Antologi af medietekster til elevarbejde7. Netdel med fyldigt billedmateriale og opgaver


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788770665452
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 152
  • Udgivet:
  • 15. April 2013

Andre udgaver:

  • DKK 235,00
  • 1-2 hverdage
  • DKK 24,00

Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login

Andre købte også

Andre bøger af Johannes Fibiger