Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
Digital Media Management af Louise Harder Fischer Bog, Hæftet

Digital Media Management

- En helhedsorienteret metode

af
(Udvid)

Digital Media Management forener fagområderne projektledelse, kommunikation og systemudvikling i denne grundbog, som henvender sig til medieuddannelserne og det professionelle udviklingsmiljø.Bogen er bygget op omkring den åbne og helhedsorienterede udviklingsmetode ´HOME´, som kan anvendes i såvel de iterative og agile projektmodeller som i de mere traditionelle lineære modeller.Digital Media Management er 3. udgave af Udvikling af multimedier, og i forhold til de tidligere udgaver har emner som agile metoder, grænsefladedesign, brugerinddragelse og sociale medier fået større vægt.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788757127232
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 220
  • Udgivet:
  • 8. September 2010

Andre udgaver:

  • DKK 290,00
  • DKK 349,00
  • DKK 59,00
  • 2-4 hverdage
  • DKK 19,00

Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login

Andre bøger af Louise Harder Fischer