Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
Forandringsledelse og kommunikation af Eva Parum Bog, Hæftet

Forandringsledelse og kommunikation

af
(Udvid)

De sidste 20 års økonomiske, politiske, teknologiske og sociokulturelle forandringer har fundamentalt ændret den verden som organisationer og virksomheder agerer i. Forandringernes kompleksitet samt deres påvirkning af lovgivning har samlet set ført til et paradigmeskift. Der er imidlertid langtfra enighed om, hvorledes man skal tolke disse forandringer og dermed hvorledes individer og grupper af individer i organisationer skal agere på dem. Denne bog præsenterer og analyserer tre strategiske perspektiver på forandringsledelse og kommunikation, som har baggrund i empirisk funderet forskning. Uanset hvor meget nyt der sker, så er der udviklet modeller og teorier, som kan sætte mange af disse tilsyneladende forvirrende oplevelser ind i en kontekst. Og dermed give input til beslutninger om udvikling og afvikling af processer, strukturer, produkter og koncepter for at tilpasse virksomheder til de ændrede markedsvilkår. I stigende grad tildeles mellem- og projektledere, hvad enten de ønsker det eller ej, opgaver som har betydning for virksomheders indtjening, identitet og image. Bogen henvender sig til læsere, der ønsker at få indsigt i hvorledes man kan forstå eller gå i gang med forandringsprojekter, i stedet for at bygge for meget på ”learning by doing”. I bogen indgår en lang række cases om forandringsledelse og kommunikation i danske virksomheder.IndholdsoversigtForandringsledelse og kommunikation – en personlig introduktionKapitel 1. Forandringsledelse og kommunikation i DanmarkKapitel 2. Tre modeller for forandringsledelseKapitel 3. Skandalerne, festen og den store omstilling: Om forandringsledelse i DanmarkKapitel 4. Kommunikation, en integreret del af forandringsledelseKapitel 5. Entreprenørskab, innovation og vækstforløbKapitel 6. Innovationsledelse: Produkt- og serviceudviklingKapitel 7. Eksekvering af strategiske forandringer gennem projekter


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788757426175
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 336
  • Udgivet:
  • 26. Februar 2013

Andre udgaver:

  • DKK 300,00
  • DKK 385,00
  • DKK 85,00
  • 1-2 hverdage
  • DKK 24,00

Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login