Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
Fra servicemanagement til oplevelsesøkonomi af Lars Graulund Jespersen Bog, e-bog (pdf-format)

Fra servicemanagement til oplevelsesøkonomi

af
(Udvid)

Bogen gennemgår begreberne service management og oplevelsesøkonomi og deres teoretiske udvikling. Fagelementer som service management systemet, parametermix og positionering, segmentering og købsadfærd, samt brancheanalyse med fokus på PEST-analysen behandles gennem bogen. Bogen er rettet mod serviceøkonuddannelsen, men kan benyttes bredt af praktikere og på andre uddannelser.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788776756802
  • Forlag:
  • Indbinding:
  • e-bog (pdf-format)
  • Sideantal:
  • 165
  • Udgivet:
  • 29. September 2008

Andre udgaver:

  • Kan ikke skaffes
  • DKK 19,00


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login