Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
Google AdSense og AdWords af Kristian Langborg-Hansen Bog, Hæftet

Google AdSense og AdWords

af
(Udvid)

Dette hæfte handler om annoncering på internettet ved hjælp af Google. Du kan med fordel læse hæftet, uanset om du er interesseret i at tjene penge på at lade andre annoncere på dit websted, eller om du vil annoncere for produkter på andres websteder. Du kan bruge hæftet, hvad enten du arbejder i en stor eller en lille virksomhed. Hæftet går i dybden med ét system til at sælge annoncer og et system til at købe annoncer. Først gennemgår hæftet AdSense, der er verdens største annoncenetværk med annoncører fra hele verden. Derefter gennemgår hæftet AdWords, som giver dig de muligheder, som tidligere kun var til rådighed for meget store annoncører. Du får også en introduktion til Google Analytics, der er et statistikværktøj, som kan integreres med både AdSense og AdWords.IndholdsfortegnelseAdSense og AdWords I gang med AdSenseHvad er AdSense?IndtjeningØkonomienBetalingen Tilmelding til AdSenseBrugeroprettelse De rigtige annoncerAdSense til Indhold Annoncernes layoutAnnoncens størrelseFarver med god indtjeningPaletterAdSense og den gode samvittighedDe sidste trin Sådan indsætter du annoncerne på din sideWebsidens zonerAnnoncens HTML-kodeIndsæt annoncekoden i rå HTMLIndsæt annoncekoden i content management systemIndsætte annoncekoden i et webværktøj AdSense til SøgningOprettelse af AdSense til SøgningSøgeboksenResultatsiden HenvisningerDe rigtige henvisninger OpfølgningHvor meget har jeg tjentOpdeling i kanalerFlere standardrapporterAvancerede rapporterAutomatiske rapporterGoogles kontrol af siderneIngen relevante annoncerBlokerede siderFravalg af annoncer Forbedring af indtjeningenGode råd fra AdSenseForbedret relevans med sektionsmålretning Færre annoncer og højere indtjeningUndgå brugerens omvejeSortér dårlige annoncører fra Avancerede muligheder med AdSenseAdSense for programmører I gang med AdWordsHvad er AdWords?ØkonomienBetaling Tilmelding til AdWordsMålretningAnnoncens tekstValg af søgeordBudgetBrugeroprettelse Udvidelse af kampagnenOpbygningen af en kampagneNy annonceMuligheder med søgeordHvor skal annoncerne vises?Hvornår skal annoncerne vises?Hvad må annoncerne koste?Hvem må se annoncerne? AdWords-rapporterSøgeordseffektivitetAnnonceeffektivitetWeb-adressens effektivitetAnnoncegruppens effektivitetKampagneeffektivitetKontoeffektivitetDemografisk effektivitetEffektivitet for søgestrengPlaceringseffektivitetGoogle Analytics SalgssporingFordelen ved salgssporingAnvendelse af salgssporingIndsæt sporingskodenUdvidede rapporterOptimering af bud Optimering af AdWords-kampagnenKvalitetsresultatForbedring af tekstenDynamiske søgeordSkil dig udSplittestLandingssider per søgeord AdWords-værktøjerWebsite OptimizerWordtrackerKeyword Discovery Google AnalyticsI gang med AnalyticsAdSense og AnalyticsAdWords og Analytics Stikord


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788778438416
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 94
  • Udgivet:
  • 9. September 2008

Andre udgaver:

  • DKK 62,00
  • DKK 79,00
  • DKK 17,00
  • 2-3 hverdage
  • DKK 19,00

Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login

Andre bøger af Kristian Langborg-Hansen