Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
Håndbog i strategisk public relations af Henrik Merkelsen Bog, Hæftet

Håndbog i strategisk public relations

af
(Udvid)

PR-fagets multidisciplinære tilgang er i høj grad afspejlet i denne håndbog, hvor førende forskere og praktikere går i dybden med forskellige aspekter af public relations. Bogen behandler blandt andet stakeholder management, corporate social responsibility og corporate communication. Det er alle discipliner, som har det strategiske arbejde med virksomheders legitimitet og omdømme som omdrejningspunkt. Desuden giver den overblik over specialdiscipliner som issues management, krisekommunikation, public affairs og investor relations, der fokuserer på enkelte stakeholdere eller særlige problemstillinger.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788759313138
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 300
  • Udgivet:
  • 22. December 2009

Andre udgaver:

  • DKK 347,00
  • DKK 448,00
  • DKK 101,00
  • 1-2 hverdage
  • DKK 24,00

Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login

Andre bøger af Henrik Merkelsen