Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
Interaktivt tv af Tobias Smidth-Fibiger Bog, Hæftet

Interaktivt tv

- et nyt medie, en ny forbruger, en ny annoncør

af , ,
(Udvid)

""Godaften, det er fjernsynet - vi håber, De vil synes om det.""Sådan lød det den 19. september 1948, da Lily Broberg tonede frem på fjernsynet.Fjernsynet har udviklet sig fra et fjernsynsmedie til et kommunikationsmedie. Interaktivt tv giver sit bud på fremtidens fjernsyn med digitalt- og interaktivt tv, samt diskuterer konsekvensen for de danske forbrugere og annoncører. Bogen bringer bl.a. cases fra Volvo, SAS, TDC OnCable og Coca Cola.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788775538850
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 224
  • Udgivet:
  • 19. Juni 2002

Andre udgaver:

  • Kan ikke skaffes
  • DKK 19,00


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login

Andre bøger af Tobias Smidth-Fibiger,Christian Oxholm Zigler,Mikkel Vejlgaard