Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
International Handel og Markedsføring af Steen Olesen Bog, Hæftet

International Handel og Markedsføring

af ,
(Udvid)

Bogen er skrevet til det obligatoriske fagmodul, markedsføring, på 2. del af akademiuddannelsen i international handel og markedsføring. Udover teori og metode er bogen gennemillustreret med eksempler og cases, og udgangspunktet har været den danske virksomhedsstruktur, nemlig SMV'erne (de små og mellemstore virksomheder). Emner der behandles i bogen er: * Virksomhedens internationalisering, herunder screening af eksportmarkeder * Indtrægningsstrategier * Markedsanalyse - nationalt og internationalt * Parameteranvendelse * Marketingmiks * Markedsføringsplanlægning ift. national og international virksomhedskultur Bogen dækker også de faglige krav der stilles på KVU, bl.a. markedsføringsøkonom, og kan med fordel også anvendes her.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788702021837
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 319
  • Udgivet:
  • 15. Oktober 2003

Andre udgaver:

  • Kan ikke skaffes
  • DKK 19,00


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login

Andre bøger af Steen Olesen,Gregers Mansfeldt