Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
International markedsføring af Finn Rolighed Andersen Bog, Hæftet

International markedsføring

- 4. udgave

af , , ,
(Udvid)

Fås i 5. udgave. Isbnnr: 9788771540208Kernestoffet i International markedsføring dækker fagområdet markedsføring på erhvervsakademiuddannelser, merkantile diplomuddannelser og akademi-/merkonomuddannelser.Denne lærebog er velegnet til markedsføringsøkonom-, finansøkonom-, handelsøkonom-, logistikøkonom-, serviceøkonom-, akademiøkonom-/merkonom-, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring indgår i uddannelsesforløbet.Trojkas undervisningsmateriale til International markedsføring omfatter følgende:Lærebog Cases og opgaver E-læringsmaterialer på bogens website (www.trojka.dk og www.itrojka.dk).


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788792098467
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 732
  • Udgivet:
  • 27. Maj 2011

Andre udgaver:

  • Kan ikke skaffes
  • DKK 29,00


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login

Andre bøger af Finn Rolighed Andersen,Bjarne Warming Jensen,Kurt Jepsen,Mette Risgaard Olsen