Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
Introduktion til digital marketing og tværmedial kommunikation af Ezio Pillon Bog, Hæftet

Introduktion til digital marketing og tværmedial kommunikation

af ,
(Udvid)

’Introduktion til digital markedsføring og tværmedial kommunikation’ har til formål at introducere studerende og virksomheder for de centrale aspekter og termer indenfor feltet. Målet er at give en bred basisviden i digitale medier, sådan at læseren vil kunne udvikle og implementere digitale markeds-føringsaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset virksomhedens ressourcer samt markedsbehovet. Den primære målgruppe er studerende på markedsførings-økonomuddannelsen og universitetetsuddannelser i kommunikation. 


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788741256788
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 160
  • Udgivet:
  • 22. August 2013

Andre udgaver:

  • DKK 180,00
  • DKK 225,00
  • DKK 45,00
  • 2-3 hverdage
  • DKK 19,00

Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login