Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
Øjne på dansk, Reklamer på tryk, film, web og dåse, 3.-4.kl. af John Hird Bog, Hæftet

Øjne på dansk, Reklamer på tryk, film, web og dåse, 3.-4.kl.

af ,
(Udvid)

Reklamer vil os noget. De vil påvirke os til at gøre noget helt bestemt – uanset hvor flotte eller sjove de er. Derfor er det vigtigt, at eleverne lærer at forholde sig kritisk til reklamer.  I bogen lærer eleverne, at der altid er en afsender, en modtager, et budskab, et indhold og et medie. Og de får kendskab til samspillet mellem reklamen som genre, reklamernes sprog og indhold samt de situationer, reklamerne udspiller sig i.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788723042033
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 56
  • Udgivet:
  • 13. April 2012

Andre udgaver:

  • DKK 165,00
  • 1-2 hverdage
  • DKK 19,00

Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login

Andre bøger af John Hird,Mette Hird