Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
Kom ud over rampen Bog, Paperback

Kom ud over rampen

- Effektiv formidling, content marketing og kommunikation

(Udvid)

Der er masser af faglig formidling og kommunikation i magasiner og fagblade, på museer og udstillinger, på hjemmesider, i apps, i oplevelsescentre, i personlig rådgivning, i tv-udsendelser og i kampagner. Bag formidlingen står fagjournalister, kommunikationsfolk, marketers, udstillingsansvarlige, fageksperter, offentlige myndigheder, undervisere, redaktører og rådgivere. På trods af omfanget af faglig formidling i praksis er området overraskende uopdyrket, når det gælder fælles teorier og modeller at arbejde efter. Det gør denne bog noget ved. Med fokus på faglig formidlings effekter præsenterer Kom ud over rampen en række nye strategiske modeller til den overordnede planlægning, uanset om indholdet er viden, kultur, oplevelser, information, forskning, kunst eller andet. Med sine mange nye indsigter, teorier, cases og modeller er Kom ud over rampen både en grundbog og en værktøjskasse til de centrale overvejelser omkring fx målgrupper, fagligt vs. populært samt valg af indhold og form. Bogens modeller kan bruges til at tilrettelægge indhold, så brugerne bliver opmærksomme på det, motiveres og bliver klogere (eller ændrer holdning og adfærd), og de kan bruges til at vurdere og optimere eksisterende faglig formidling for at afdække helt nye målgrupper og potentialer.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788759319895
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 200
  • Udgivet:
  • 3. December 2014

Andre udgaver:

  • DKK 197,00
  • DKK 248,00
  • DKK 51,00
  • 1-2 hverdage
  • DKK 24,00

Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login