Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
Kommunikation, mediaplanlægning og reklamestyring Metoder og modeller Bog

Kommunikation, mediaplanlægning og reklamestyring Metoder og modeller

- Metoder og modeller

(Udvid)

Bogen redegør for nogle af de problemer, der kan opstå når reklame og medie skal planlægges. Bogen er en ajourføring og udvidelse af bogen Medieplanlægning: metoder og mediestruktur i Danmark og indfører læseren i de mange forskellige modeller, metoder og data, der benyttes til at løse disse problemstillinger, samt de mange mediegrupper som findes i Danmark.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788759308196
  • Indbinding:
  • Ukendt
  • Sideantal:
  • 337
  • Udgivet:
  • 25. September 2001

Andre udgaver:

  • Kan ikke skaffes
  • DKK 24,00


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login