Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
Kommunikation og strategier på Internettet af Lene Rosenmeier Bog

Kommunikation og strategier på Internettet

- En grundbog i arbejdet med virksomheders hjemmesider

af
(Udvid)

Kommunikation på internettet kombinerer de muligheder, der er kendt fra andre medier, og alligevel er det noget helt for sig selv. Denne bog giver læseren en forståelse for internettet som medie og en systematisk indføring i, hvordan virksomheder og organisationer bør arbejde strategisk med professionelle hjemmesider. Bogen beskriver detaljeret processen med at udvikle og vedligeholde en velfungerende hjemmeside. Bogen er egnet til undervisningsbrug, men kan også fungere som opslagsbog i det praktiske arbejde med hjemmesider. Målgruppen er derfor såvel kommende som nuværende kommunikationsmedarbejdere, webmastere, webredaktører og andre, der måtte komme til at arbejde med virksomheders hjemmesider. Forfatteren, Lene Rosenmeier, er jurist og journalist og har bl.a. som kommunikationsmedarbejder i Frederiksværk Kommune og informationskonsulent i Finanssektorens Arbejdsgiverforening specialiseret sig i kommunikation og formidling via internettet.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788750036821
  • Indbinding:
  • Ukendt
  • Sideantal:
  • 110
  • Udgivet:
  • 8. Maj 2002

Andre udgaver:

  • Kan ikke skaffes
  • DKK 19,00


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login

Andre bøger af Lene Rosenmeier