Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
Kunden som konge af Feargal Quinn Bog, Hæftet

Kunden som konge

af
(Udvid)

Kunden er det vigtigste konkurrenceparameter i enhver forretning, og alle, der driver forretning, er enige i teorien om at sætte kunden i centrum. Men bliver det gjort i praksis, så kunden kommer tilbage?Feargal Quinn beretter og forklarer i denne bog om, hvorledes han har fået succes med at udvikle en af de største detailhandlerkæder.Feargal Quinn, som er en internationalt anerkendt igangsætter, fortæller om:- "Boomerang-princippet" (bringer kunderne tilbage igen)- Hvordan man får føling med markedets behov- Hvordan man lytter effektivt til kunderne- Hvorfor man skal forøge antallet af reklamationer- Hvordan man styrer kundepaneler med succes- Hvordan man bringer begejstring og overraskelse ind i virksomhedenEn praktisk vejledning og en væsentlig bog, som er skrevet i et letforståeligt sprog for ledere, virksomhedsejere, medarbejdere og studerende.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788790617226
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 144
  • Udgivet:
  • 1. Januar 1900

Andre udgaver:

  • Kan ikke skaffes
  • DKK 19,00


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login

Andre bøger af Feargal Quinn