Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
Målgruppeanalyse af Christian Viktor Rasmussen Bog, Hæftet

Målgruppeanalyse

- Lær din målgruppe at kende

af
(Udvid)

Inden en virksomhed eller organisation giver sig i kast med et nyt produkt - en kaffekande, en hjemmeside, en tøjkollektion eller en sundhedskampagne - er det vigtigt, at man har vished for, at kunden/brugeren vil tage produktet til sig.Målgruppeanalyse handler om, hvordan man på en professionel måde kan komme frem til denne afklaring. Målgruppeanalysen har et dobbelt sigte: dels skal viden om målgruppens behov og præferencer benyttes i produktudviklingen, dels er viden om målgruppens sammensætning grundlaget for virksomhedens/organisationens informationsstrategi, når produktet skal lanceres.Målgruppeanalyse giver indblik i både de teoretiske og de metodiske redskaber til sådanne analyser - og indeholder samtidig overvejelser og diskussioner af de udfordringer, man som målgruppeanalytiker møder i praksis. Bogen indeholder en række cases, som illustrerer målgruppeanalytikerens arbejde.Bogen henvender sig til uddannelser inden for kommunikation, markedsføring og produktudvikling. Også virksomheder og medarbejdere, der gerne vil have en dybere forståelse for og viden om deres målgruppe, kan hente viden til at afdække behov og præferencer.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788757125207
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 136
  • Udgivet:
  • 18. August 2008

Andre udgaver:

  • DKK 186,00
  • DKK 219,00
  • DKK 33,00
  • 2-4 hverdage
  • DKK 19,00

Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login