Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
Markedsanalyse af Poul K. Faarup Bog, Hæftet

Markedsanalyse

- i den finansielle sektor

af
(Udvid)

Denne lærebog omhandler informationsindsamling og markedsanalyse i en finansiel kontekst.  Forudsætningen for at kunne tage rigtige og effektive beslutninger i en turbulent verden med intens og ubønhørlig konkurrence er derfor, at den fornødne viden er til stede – og at man som beslutningstager er i stand til at vurdere kvaliteten af data og anvende de rette statistiske værktøjer til at viderebehandle de indsamlede data. Det gælder ikke mindst de finansielle virksomheder i dag.Intentionen med bogen er at give personer med arbejde i den finansielle sektor et indblik i og et konkret værktøj når de bruger markedsanalyser. Bogen gennemgår: ·         Informationsindsamling                       ·         Segmentering – tageting og positionering                ·         Segmentering på privatkundemarkedet                    ·         Segmentering på erhvervskundemarkedet             ·         Målgrupper – bindeleddet fra analyse til marketing                          ·         Analysedesign og kontaktform ·         Skalaer ·         Kvalitative analyser ·         Fokusgrupper ·         Rapportering, økonomi og feedback   Lærebogen er rettet mod fx finansøkonom, finansbachelor og akademiuddannelsen i finansiel rådgivning.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788741260280
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 174
  • Udgivet:
  • 12. August 2014

Andre udgaver:

  • DKK 180,00
  • DKK 225,00
  • DKK 45,00
  • 2-3 hverdage
  • DKK 19,00

Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login

Andre købte også

Andre bøger af Poul K. Faarup