Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
Markedsføring med Microsoft Office af Claus Fardal Bog, Hæftet

Markedsføring med Microsoft Office

af
(Udvid)

Denne bog giver praktiske værktøjer til gennemførelse af markedsføring ved brug af Microsoft Office. Bogen indeholder en masse praktiske løsninger på arbejdsopgaver, som hver dag skal gennemføres i de fleste danske virksomheder.Mange virksomheder udnytter slet ikke de muligheder, der er i Office-pakken. Selvfølgelig kan man skrive et brev ude at kunne programmere makroer, men det sker alt for sjældent, at brugerne kombinerer Word, Excel og Access og skaber effektive løsninger på tværs af programmerne. Bogen henvender sig til alle, som arbejder med markedsføring, og som anvender Office i det daglige. Det kan være direktøren med det overordnede ansvar, marketingchef som skal udarbejde marketingplanen og budgettet, salgschef som skal styre sælgernes indsatser, assistenter der skal holde rede på alle detaljerne i forbindelse med brevfletningen eller projektlederen med ansvar for markedsanalysen.Indholdsfortegnelse1. IntroduktionBogens målgruppeFormålet med bogenOffice-pakkenGratis eksempelfilerBogens opbygning2. Case virksomheden "Danish Comfort"VirksomhedenProdukterneOrganisationenMålgruppenIT-systemerneMarkedsføringenFremtiden3. Planlægning med Word og ExcelPlanlægning i virksomhederMarketingplanen i WordDisponering af store dokumenter i WordÅrsplanen i Excel4. CRM-systemet i AccessKrav til køb og udvikling af CRM-systemCRM-mini i AccessFormularen - Vis et firmaDataarkvisning - Vis liste med firmaerPipelinestatus giver overblikTabeller indeholder alle dataOprettelse af nyt felt i tabel og formularRelationer mellem tabellerForespørgslerList alle personer - forespørgselUdtræk af personer til brevfletning5. Målgruppen og bearbejdning med AccessKøb af adresserSegmenteringAvanceret segmentering med brug af brancher og antal ansatteBranchekoderUdtræk af adresserImport af adresserTilføjelse og opdateringTilføjelse af nye adresserUndgå dubletter med unikt nøglefeltOpdatering af eksisterende adresserForespørgsel til dublettest på et feltForespørgsel til dublettest på to felter6. Analyse med pivottabeller i ExcelHvad er en pivottabelPivottabellens oprettelsePivottabellens beregningerPivottabellens værktøjsliniePivottabellens grupperingerPivottabellens feltindstillingerPivottabellens beregnede felterPivotdiagrammet7. Business Intelligence med Access, Excel og WordBusiness Intelligence ordbogenBusiness Intelligence principperBusiness Intelligence Centret i AccessBusiness Intelligence planenBusiness Intelligence implementeringsplanen8. Analyse af fokusområder med ExcelPorteføljemodellens teori i grundtrækPorteføljemodellens tilpasningPorteføljemodellens praktiske anvendelse9. MarkedsanalyserAnalyseprocessenAnalyseplanen i WordGenerelt om spørgeskemaetPostal analyseTelefonisk analyse10. Rapporter i Word og ExcelRapport til udskrivning i WordRapport til Intranet i WordRapport til Intranet i Excel11. Tryksager, salgsbreve og e-mails med WordProcessen for direct mailkampagnerProduktion af salgsbreve og nyhedsbreveOpsætning af salgsbreve i WordSend Word-fil som e-mail fra WordOpsætning af nyhedsbreve i WordFletning af salgsbreve i WordFletning af direct e-mails i WordEn lille smule juraOpsætning af brochuren i WordUdskrivning i PDF-filerTrykning hos eksternt trykkeri12. Metoder og processer i markedsfør


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788778437631
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 200
  • Udgivet:
  • 25. Oktober 2006

Andre udgaver:

  • Kan ikke skaffes
  • DKK 19,00


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login