Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
Markedsføringskrigen af Al Ries Bog, Hæftet

Markedsføringskrigen

af ,
(Udvid)

Denne strategimættede bog giver personer, der beskæftiger sig med marketing, nøglen til at kæmpe deres kamp rigtigt: Defensiv eller offensiv krig, flankekrig eller guerillakrig. Den bringe rogså nye, dybdegående analyser af nogle af de største markedsføringssucceser og -brølere i de sendste to årtier - herunder Volkswagen, Sony, Coca-Cola, Budweiser, IBM og McDonald's - sammen med kommentarer til vellykkede eller mislykkede fornyelser af reklamekampagner. Markedsføringskrigen er en bog, der ikke kan undværes. Den beskriver spillets regler og fører frem til den næste markedsføringsgeneration.Udtalelse om bogen fra Newsweek:"En anderledes bog til erhvervslivet: Klokkeklare råd, skarpt formuleret og med et minimum af udenomssnak".


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788791269622
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 219
  • Udgivet:
  • 4. Januar 2010

Andre udgaver:

  • DKK 167,00
  • DKK 240,00
  • DKK 73,00
  • 2-3 hverdage
  • DKK 24,00

Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login

Andre bøger af Al Ries,Jack Trout