Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
Markedsføringsplanlægning og -ledelse af Stig Ingebrigtsen Bog

Markedsføringsplanlægning og -ledelse

- hvordan bruge teori til at identificere, prioritere og løse praktiske markedsføringsproblemer?

af
(Udvid)

Sigtet med denne bog er at mindske afstanden mellem den teori, man tilegner sig i en markedsføringsuddannelse, og den brug, man kan gøre af teorien i praksis. Spørgsmålet om, hvordan man benytter teori til at opdage, formulere, prioritere og løse markedsf


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788759304280
  • Indbinding:
  • Ukendt
  • Sideantal:
  • 162
  • Udgivet:
  • 26. August 1993

Andre udgaver:

  • Kan ikke skaffes
  • DKK 19,00


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login