Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
Marketing casesamling af Flemming Cumberland Bog, Hæftet

Marketing casesamling

- informationssøgninger, internationale cases, nationale cases

af
(Udvid)

Marketing casesamling rummer 50 cases, der præsenterer mange nye, anderledes og varierende indfaldsvinkler til marketing - både nationalt og internationalt. Når man bruger cases, styrkes evnen til at koble teori og praksis, hvilket er af afgørende betydning for at kunne udvikle sig til at blive en kompetent problemløser. Ved at analysere konkrete eksempler og nå frem til løsningsforslag vil den studerende blive tvunget til at anvende teorien eller kritisk vurdere teoriens muligheder og begrænsninger. På det tilhørendewebsite er der supplerende informationer og data til casene - samt eksempler på, hvordan man søger informationer. Disse eksemplers store instruktive værdi inspirerer de studerende til at bruge alle potentielle indgangsvinkler med hensyn til indsamling, vurdering og anvendelse af relevant information. Via disse koblinger kan de indlæringsmæssige processer gennemføres på mange varierede og engagerede måder - til fordel for både de studerende og underviserne. Såvel den faglige bredde som den varierende sværhedsgrad muliggør en bred anvendelse af dette nye spændende undervisningsværktøj i afsætningsøkonomi/marketing indenfor en række videregående studier.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788759310670
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 503
  • Udgivet:
  • 4. September 2003

Andre udgaver:

  • DKK 146,00
  • DKK 180,00
  • DKK 34,00
  • 1-2 hverdage
  • DKK 29,00

Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login