Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
Marketing og semiotik af Henrik Dahl Bog, Hæftet

Marketing og semiotik

af
(Udvid)

Beskriver kombinationen af den teoretiske disciplin semiotik, der udforsker tegn og deres betydning, og den praktiske disciplin marketing, der beskæftiger sig med produktion, markedsføring og forbrugeradfærd.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788750031512
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 78
  • Udgivet:
  • 1. Oktober 2001

Andre udgaver:

  • Kan ikke skaffes
  • DKK 19,00


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login

Andre bøger af Henrik Dahl