Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
Om Brands af Wally Olins Bog, Indbundet

Om Brands

af
(Udvid)

Brandguruen Wally Olins har med Om Brands begået en bog om branding, der gør op med No Logo og Naomi Klein-fløjens antikapitalistiske dæmonisering af brands.Branding forbindes ofte med kommercielle institutioner, men den tendens har ændret sig radikalt i de senere år. Alle fra offentlige institutioner over nonprofitorganisationer til hele nationer finder det relevant at brande sig. Brands skabes af mennesker: Brands eksisterer, fordi vi, kunderne, kan lide dem.Vi har magten til at forme mærkerne til det, vi vil have, og til at forme det samfund, vi lever i. Vi skal bare bruge den magt - og bruge den til vores fælles fordel.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788775539857
  • Indbinding:
  • Indbundet
  • Sideantal:
  • 286
  • Udgivet:
  • 25. Februar 2004

Andre udgaver:

  • Kan ikke skaffes
  • DKK 24,00


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login

Andre bøger af Wally Olins