Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
Online kommunikation - en introduktion af Ole E. Andersen Bog, Hæftet

Online kommunikation - en introduktion

af , , , , , , , , ,
(Udvid)

I Online kommunikation – en introduktion introduceres temaer og nøglebegreber, der bredt belyser kommunikationen på forskellige onlineplatforme.Bogen tager afsæt i de fagelementer som vægtes på erhvervsuddannelserne og videreuddannelserne i forbindelse med emnefelterne onlinekommunikation og digital formidling.  I bogen gives introduktioner til bl.a. analyse af webkommunikation, usability, digital billedkommunikation, markedsføring på nettet, multimodal kommunikation, sprog på nettet, digital storytelling, interkulturel kommunikation og kommunikation på sociale medier.Bogens bidragydere arbejder praktisk og teoretisk med onlinekommunikation og har stor erfaring med undervisning og/eller produktion af lærebøger inden for deres respektive områder. Online kommunikation – en introduktion kombinerer teori og praksis og lægger vægt på cases, praktiske øvelser og praksisrefleksion.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788741261430
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 384
  • Udgivet:
  • 20. August 2015

Andre udgaver:

  • DKK 311,00
  • DKK 400,00
  • DKK 89,00
  • 2-3 hverdage
  • DKK 24,00

Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login

Andre købte også

Andre bøger af Ole E. Andersen,Nanna Friis,Peter Svarre,Hans-Christian Christiansen,Heidi Hansen,Ida Engholm,Ole Gregersen,Charlie Breindahl,Gitte B. Rose,Ditte Maria Bergstrøm