Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
Regelsamling i markedsføringsret af Caroline Heide-Jørgensen red. Bog, Hæftet

Regelsamling i markedsføringsret

af
(Udvid)

 Bogen er bygget op i to dele med de danske regler og EU regler & internationale vedtagelser. Der tilbydes både et solidt indblik i de generelle markedsføringslove og regler , samt i specialområder som fx reklame og sponsorering af fødevarer, tobak og lægemidler.IndholdsoversigtDEL I: DANSKE REGLER Love & bekendtgørelser - GenereltLove & bekendtgørelser – SpecialområderRetningslinjer & vejledninger DEL II: EU REGLER & INTERNATIONALE VEDTAGELSERInternationale vedtagelserDirektiver


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788757433708
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Udgivet:
  • 29. August 2014

Andre udgaver:

  • Kan ikke skaffes
  • DKK 29,00


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login

Andre bøger af Caroline Heide-Jørgensen red.