Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
Reklame af Jørgen Riber Christensen Bog, Hæftet

Reklame

- eller hvordan sætter man sving i bevidstheden?

af , , , , , ,
(Udvid)

Reklame  - eller hvordan sætter man sving i bevidstheden?Hvorfor fanger nogle reklamer opmærksomheden, mens langt de fleste bliver ignoreret?I en række artikler ser forskere fra MÆRKK ved Aalborg Universitet ind på forskellige virkemidler i reklamernes univers. Alt det, der gør at reklamerne får fat i vores bevidsthed: Humor, metaforer og musik er nogle af de emner, der tages op.Fælles for artiklerne i antologien er også fokus på digitale medier - og hvordan de spiller sammen med mere traditionelle medier og deres udtryk.Jørgen Stigel er redaktør på Reklame  - eller hvordan sætter man sving i bevidstheden?Reklame er første udgivelse i skriftserien MÆRKK - Æstetik og kommunikation


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788761644817
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 235
  • Udgivet:
  • 6. December 2012

Andre udgaver:

  • DKK 306,00
  • 2-3 hverdage
  • DKK 24,00

Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login

Andre bøger af Jørgen Riber Christensen,Lennard Højbjerg,Nicolai Jørgensgaard Graakjær,Lars Pynt Andersen,Anders Bonde,Ole Ertløv Hansen,Iben Bredahl Jessen