Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
Salg og service, Niveau E, D og C af Kirsten Dahl Bog, Hæftet

Salg og service, Niveau E, D og C

af
(Udvid)

Trojkas undervisningsmateriale til Salg & service niveau FEDC er i overensstemmelse med seneste bekendtgørelse og fagplaner til faget Salg og service på handelsskolernes merkantile grunduddannelse, HG.Den samlede undervisningspakke omfatter følgende:Lærebog Opgavesamling E-læringsmaterialer på iTrojkaSalg og service tager udgangspunkt i aktuelle og virkelighedsnære eksempler med danske og internationale virksomheder. Stoffet præsenteres på en overskuelig og læsevenlig måde og i et sprog, som eleverne kan forstå Det første kapitel giver eleverne instruktion i at bruge bogen Nyt design, farvefotos og et læsevenligt layout med mange figurer, skemaer og illustrationer Resumé og oversigt med vigtige begreber og ordforklaring er placeret sidst i hvert kapitel Opgavesamlingen tilgodeser forskellige læringsstile og variation i undervisningen. Opgavetyper: Repetitionsopgaver, checkopgaver, tekstanalyser, leg med ord, kreative opgaver, web-baseret opgaver, anvendelse af pc, tablet eller smartphone, rollespil, konkurrencer mv. Opgaverne følger teorigennemgangen i lærebogen og øges i sværhedsgrad i hvert kapitel Opgaverne lægger op til skriftlig besvarelse, mundtlig besvarelse og diskussion Caseopgaver er velegnet til eksamenstræning


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788792098870
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Udgivet:
  • 25. Juni 2013

Andre udgaver:

  • DKK 346,00
  • DKK 447,00
  • DKK 101,00
  • 2-3 hverdage
  • DKK 24,00

Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login