Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
Servicedesign af Søren Bechmann Bog, Hæftet

Servicedesign

af
(Udvid)

I mange år har man forsøgt at anvende branding til produktdifferentiering. Men produkterne er ofte fuldstændig ens. Og nye produkter er i bedste fald  blot nye udgaver af gamle. Internationalt har mange virksomheder indset at service design er en anden og mere farbar vej til differentiering. Samt en vej til bedre brugeroplevelser, tættere kunderelationer, effektivisering og forstærket konkurrencekraft. Servicedesign drejer sig om at forstå kunder og skabe gode oplevelser for dem. Om at udvikle nye serviceydelser såvel som forbedre eksisterende. Samt om at gøre ydelserne efterspurgte af kunder og effektive for virksomheder. Servicedesign er en lærebog til videregående uddannelser inden for bl.a. salg og markedsføring samt kommunikation, som vil sætte den studerende i stand til hjælpe virksomheder til at arbejde med deres serviceydelser, produkter og kunder på en mere effektiv måde. 


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788776757762
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 288
  • Udgivet:
  • 5. Januar 2010

Andre udgaver:

  • DKK 307,00
  • DKK 395,00
  • DKK 88,00
  • 2-3 hverdage
  • DKK 24,00

Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login

Andre bøger af Søren Bechmann