Markedets billigste bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Sig du kan li mig

- Indholdsstrategi for sociale medier

Bag om Sig du kan li mig

"Sig du kan li' mig. Sig det, så jeg tror" ... på dig. På sociale medier er det indholdet, der tæller. Men hvad er egentlig godt indhold, som får folk til at kunne li’ens virksomhed? Og hvad kræver det af virksomheden at være til stede på sociale medier? Sig du kan li’ mig giver konkrete råd til, hvordan man får fat om roden på de sociale medier, redder sin Facebook-side fra at visne og sparker gang i samtalen på Twitter eller andre sociale medier. Det er det indhold, som folk deler og liker, der gør virksomheden synlig. Men likes alene gør det ikke. En indholdsstrategi er svaret på nogle af de udfordringer, mange små og mellemstore danske virksomheder møder, når de anvender sociale medier. Bogens fem kapitler har hovedbudskaberne: · Find jeres formål med at anvende sociale medier · Find ud af, hvor I har noget relevant at tilbyde brugerne · Lav det gode indhold, som brugerne kan tale om · Lav en indholdsplan og sæt konkrete mål op for indsatsen · Få organisationen og medarbejderne med i strategien.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788702183382
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 228
  • Udgivet:
  • 20. Maj 2015
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 139x221x18 mm.
  • Vægt:
  • 373 g.
  På lager
Leveringstid: 1-2 hverdage
Forventet levering: 20. Marts 2024

Beskrivelse af Sig du kan li mig

"Sig du kan li' mig. Sig det, så jeg tror" ... på dig.
På sociale medier er det indholdet, der tæller. Men hvad er egentlig godt indhold, som får folk til at kunne li’ens virksomhed? Og hvad kræver det af virksomheden at være til stede på sociale medier? Sig du kan li’ mig giver konkrete råd til, hvordan man får fat om roden på de sociale medier, redder sin Facebook-side fra at visne og sparker gang i samtalen på Twitter eller andre sociale medier.
Det er det indhold, som folk deler og liker, der gør virksomheden synlig. Men likes alene gør det ikke. En indholdsstrategi er svaret på nogle af de udfordringer, mange små og mellemstore danske virksomheder møder, når de anvender sociale medier.
Bogens fem kapitler har hovedbudskaberne:
· Find jeres formål med at anvende sociale medier
· Find ud af, hvor I har noget relevant at tilbyde brugerne
· Lav det gode indhold, som brugerne kan tale om
· Lav en indholdsplan og sæt konkrete mål op for indsatsen
· Få organisationen og medarbejderne med i strategien.

Brugerbedømmelser af Sig du kan li mig



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.