dk-flag   Stort fødselsdagsudsalg   dk-flag
dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag   Vi fejrer fødselsdag med stort udsalg   dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag

Branding 2. udgave

- teori, modeller, analyse

Bag om Branding 2. udgave

FÅS I NYERE UDGAVE, BENYT SBN 9788759329757 Branding er en central ledelsesdisciplin, som binder organisationers interne og eksterne kommunikation sammen, og som bidrager til at skabe kultur og identitet blandt såvel ledere og medarbejdere som blandt brandets kunder og forbrugere. Branding. Teorier, modeller, analyse er funderet i semiotiske og narrative tilgange til branding, men inddrager også en række andre tilgange og modeller undervejs. Ud over en grundig introduktion og en lang række levende eksempler og historier rummer bogen kapitler om: brandarkitektur corporate branding storytellingstorytelling som ledelsesværktøjco-brandingcelebrity brandingbrandpersonlighedoplevelsesbaseret brandingplace brandingonline brandingemployer brandingbrand equitybrandets byggeklodser

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788759323953
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 475
  • Udgivet:
  • 15. August 2016
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 174x244x30 mm.
  • Vægt:
  • 910 g.
  • bogreolen-flag   FØDSELSDAGSUDSALG   bogreolen-flag
  På lager
Leveringstid: 1-2 hverdage
Forventet levering: 23. April 2024

Beskrivelse af Branding 2. udgave

FÅS I NYERE UDGAVE, BENYT SBN 9788759329757

Branding er en central ledelsesdisciplin, som binder organisationers interne og eksterne kommunikation sammen, og som bidrager til at skabe kultur og identitet blandt såvel ledere og medarbejdere som blandt brandets kunder og forbrugere.

Branding. Teorier, modeller, analyse er funderet i semiotiske og narrative tilgange til branding, men inddrager også en række andre tilgange og modeller undervejs. Ud over en grundig introduktion og en lang række levende eksempler og historier rummer bogen kapitler om:

brandarkitektur corporate branding storytellingstorytelling som ledelsesværktøjco-brandingcelebrity brandingbrandpersonlighedoplevelsesbaseret brandingplace brandingonline brandingemployer brandingbrand equitybrandets byggeklodser

Brugerbedømmelser af Branding 2. udgave



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.