Branding 2. udgave af Heidi Hansen Du sparer 11% ift. forlagets pris Spar 11% Bog, Paperback

Branding 2. udgave

- teori, modeller, analyse

af
(Udvid)

Branding er en central ledelsesdisciplin, som binder organisationers interne og eksterne kommunikation sammen, og som bidrager til at skabe kultur og identitet blandt såvel ledere og medarbejdere som blandt brandets kunder og forbrugere.Branding. Teorier, modeller, analyse er funderet i semiotiske og narrative tilgange til branding, men inddrager også en række andre tilgange og modeller undervejs. Ud over en grundig introduktion og en lang række levende eksempler og historier rummer bogen kapitler om: - brandarkitektur- corporate branding - storytelling- storytelling som ledelsesværktøj- co-branding- celebrity branding- brandpersonlighed- oplevelsesbaseret branding- place branding- online branding- employer branding- brand equity- brandets byggeklodser.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788759323953
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 475
  • Udgivet:
  • 15. august 2016

Andre udgaver:

  • 438,00 kr.
  • 1-2 hverdage
  • 388,95 kr.
  • 49,05 kr. (11%)
  • 29,95 kr.


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.

VI ANBEFALER
LIGNENDE BØGER
Andre bøger af Heidi Hansen
Se alle titler
Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.