Brug og reception af medier af Kim Schrøder Bog, Paperback

Brug og reception af medier

af
(Udvid)

Bogen beskriver, hvordan mennesker inddrager medier som indhold og teknologier i deres liv. I bogen viser Kim Schrøder således, hvordan vi sammensætter medie-repertoirer, der passer til vores behov, og hvordan nogle af os i stigende grad deltager i frembringelsen af medieindhold efter de nye mediers indtog. Kim Schrøder gennemgår, hvordan brugs- og receptionsforskningen har udviklet sig fra tidligere forsknings fokus på mediernes effekter på individer og samfund, til at kunne forstå, hvordan og hvorfor folk vælger mellem og bruger det overvældende udbud i mediesupermarkedet. Bogen giver desuden en overskuelig indføring i både historiske perspektiver, forskningens væsentligste resultater og de vigtigste metodiske greb, den betjener sig af.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788759316993
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 110
  • Udgivet:
  • 3. Oktober 2016

Andre udgaver:

  • Kan ikke skaffes


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.

Andre bøger af Kim Schrøder