Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

0,00 kr. Gå til kassen
Business Law - for Marketing and Service af Kennet Fischer Föh Du sparer 10% ift. forlagets pris Spar 10% Bog, Hæftet

Business Law - for Marketing and Service

af
(Udvid)

Business Law for Marketing and Service er en oversættelse af 2. udgave af Erhvervsjura for marketing og service. Den sætter den studerende i stand til at kunne inddrage juridiske forhold ved innovation og handel med kunder og leverandører. Bogen dækker emner som juridisk metode og retsvæsenet, aftaleret, køb, erstatningsret, produktansvar, selskabsret, markedsføringsret, e-handelsret, varemærkeret. Der er desuden selvstændige kapitler om behandlingen af persondata og om service. Bogen henvender sig primært til markedsførings-, service-, og handelsøkonomer og er tilpasset de nyeste studieordninger. Til bogen hører en hjemmeside, hvor du bl.a. kan finde bogens figurer til download og links til supplerende materiale. Revideret kapitel 8 Her kan du læse det reviderede kapitel 8, der er tilpasset den nyeste lovgivning: http://i-bog.dk?id={BC67A97E-2957-4297-B46D-6C0AECF3BB83}


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788741263687
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 352
  • Udgivet:
  • 29. august 2016

Andre udgaver:

  • 300,00 kr.
  • 2-3 hverdage
  • 268,95 kr.
  • 31,05 kr. (10%)
  • 29,95 kr.
Eller spar samlet 22% som medlem
  • 233,95 kr.
  • 66,05 kr. (22%)
  • 29,95 kr.
  • Forudsætter medlemskab
    Prøv 1. uge gratis, herefter 79 kr./måned


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.

VI ANBEFALER
LIGNENDE BØGER
Andre bøger af Kennet Fischer Föh
Se alle titler
Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.