Cool & hip marketing af Henrik Vejlgaard E-bog, PDF

Cool & hip marketing

- Sådan påvirker livsstil forbrugerne, virksomhederne og reklame

af
(Udvid)

Flere og flere mennesker er optaget af livsstil, og livsstilsbrancherne er i hastig vækst. Men hvorfor spiller livsstil så stor en rolle i de moderne samfund, og hvilke konsekvenser har livsstil for markedsanalyse, markedsføring, brands og reklame? Disse spørgsmål besvarer Henrik Vejlgaard i Cool & hip marketing. Livsstil afspejler sig i de produkter, vi køber, de medier vi læser og de ting, vi oplever. Det gør, at forbrugeren føler, at hun tilhører en stamme af forbrugere med samme stil og samme smag. Den enkelte forbruger vælger nemlig at iscenesætte sit forbrug ud fra én af de mange stile, som er på markedet i dag.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788717070844
  • Udgivet:
  • 27. Februar 2012

Andre udgaver:

  • 106,25 kr.
  • Straks på e-mail
  • 80,00 kr.
  • 26,25 kr.
Læg i kurv
  • 50,00 kr. i
  • 56,25 kr.
Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.

Andre bøger af Henrik Vejlgaard