Udsalget slutter om
Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Corporate Social Responsibility als Erfolgsfaktor fur das Marketing von Unternehmen

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783640489879
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 120
  • Udgivet:
  • 12. december 2009
  • Størrelse:
  • 148x210x7 mm.
  • Vægt:
  • 168 g.
  • BLACK FRIDAY
    : :
  Gratis fragt
Leveringstid: 2-3 uger
Forventet levering: 16. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Brugerbedømmelser af Corporate Social Responsibility als Erfolgsfaktor fur das Marketing von Unternehmen



Find lignende bøger
Bogen Corporate Social Responsibility als Erfolgsfaktor fur das Marketing von Unternehmen findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.