Udsalget slutter om
Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Customer Knowledge Management

- Leveraging Soft Skills to Improve Customer Focus

Bag om Customer Knowledge Management

This book presents the interrelationship between customer knowledge management, customer focus and soft skills and also provides concrete advice on how the management of customer knowledge can be optimized.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319381404
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 207
  • Udgivet:
  • 23. august 2016
  • Udgave:
  • 12014
  • Størrelse:
  • 235x155x12 mm.
  • Vægt:
  • 3518 g.
  • BLACK FRIDAY
    : :
  Gratis fragt
Leveringstid: 8-11 hverdage
Forventet levering: 12. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Beskrivelse af Customer Knowledge Management

This book presents the interrelationship between customer knowledge management, customer focus and soft skills and also provides concrete advice on how the management of customer knowledge can be optimized.

Brugerbedømmelser af Customer Knowledge Management



Find lignende bøger
Bogen Customer Knowledge Management findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.