Digital marketing og kommunikation af Ezio Pillon Bog, Hæftet

Digital marketing og kommunikation

af ,
(Udvid)

Digital Marketing og Kommunikation kombinerer klassisk markedskommunikation med digital marketing. Den sætter læseren i stand til at kommunikere med virksomhedens kunder på hhv. BtC og BtB-markedet. Den gennemgår både digital og analog kommunikation.Lærebogen gennemgår relevante teorier og relaterer dem til markedsføring. Dernæst gennemgås: Medieforbrug Markeds- og kommunikationsstrategi Intern kommunikation Content marketing Digital marketingplan og brand Briefing og kreativ strategi samt webdesign, Analyse og effektmålinger Indkøbsformer Sociale medier, social kapital, digitale medieplatforme og AIDAEBogen er rettet mod videregående uddannelser, fx markedsføringsøkonom, multimediedesigner, men kan bruges på alle kommunikationsuddannelser.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788741261829
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 304
  • Udgives:
  • 1. Februar 2018

Andre udgaver:

  • 350,00 kr.
  • 01-02-2018
  • 2-3 hverdage efter udgivelsesdato
  • 300,00 kr.
  • 50,00 kr.
  • 29,00 kr.
Læg i kurv
  • 270,00 kr. i
  • 80,00 kr.
  • 19,00 kr.
Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.

Andre bøger af Ezio Pillon, Nana Emilie Grew