Digital Media Management af Louise Harder Fischer Bog, Hæftet

Digital Media Management

- En helhedsorienteret metode

af ,
(Udvid)

Digital Media Management forener fagområderne projektledelse, kommunikation og systemudvikling i denne grundbog, som henvender sig til medieuddannelserne og det professionelle udviklingsmiljø.Bogen er bygget op omkring den åbne og helhedsorienterede udviklingsmetode ´HOME´, som kan anvendes i såvel de iterative og agile projektmodeller som i de mere traditionelle lineære modeller.Digital Media Management er 3. udgave af Udvikling af multimedier, og i forhold til de tidligere udgaver har emner som agile metoder, grænsefladedesign, brugerinddragelse og sociale medier fået større vægt.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788757127232
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 220
  • Udgivet:
  • 8. September 2010

Andre udgaver:

  • 349,00 kr.
  • 2-4 hverdage
  • 323,00 kr.
  • 26,00 kr.
  • 29,00 kr.
Læg i kurv
  • 293,00 kr. i
  • 56,00 kr.
  • 19,00 kr.
Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.

Andre bøger af Louise Harder Fischer, Marie Oosterbaan