Genrer
Pris
DKK
Anmeldelser
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 2
Formater
  • 999+
  • 999+
  • 999+
  • 269
  • 24
  • 15
  • 7
  • 1
  • 1
Sprog
  • 247
  • 999+
  • 999+
  • 48
  • 66
  • 10
  • 130
  • 91
  • 48
  • 5

Computer og IT

Find inspiration til bøger om grafisk design og diverse how-to guider. Lær at programmere eller køb bøger til din næste certificering. Vi har et stort udvalg af bøger til at forbedre dine evner i MS Office, Adobe mv. Derudover har vi de traditionelle bøger for dummies, så man kan komme godt i gang.

  • Strategisk kommunikation på sociale netværksmedier af Lisbeth  Klastrup
    af Lisbeth Klastrup

    I denne bog introducerer Lisbeth Klastrup kort til udfordringer ved og muligheder for at kommunikere strategisk på de sociale netværksmedier.Bogen præsenterer aktuel viden om og forskning inden for feltet og viser i forlængelse af udgivelsen Sociale netværksmedier, hvordan man kan forstå brugernes interaktion med organisationer og brands på de sociale netværksmedier som et samspil mellem brugernes behov, organisationens handlen og mediets egne rammer.Lisbeth Klastrup kommer også ind på, hvordan man skal indtænke brugeren i kommunikationen, og hvordan man får gennemslagskraft i en kaotisk medievirkelighed.

  • Vores bog af Toke Riis Ebbesen
    - 12 essays om ebøger
    af Toke Riis Ebbesen

    Hvad der sker der, når ebogen erstatter papirbogen?Denne bog introducerer til nogle af de digitale udgivelsers væsentligste problemstillinger, set fra et designkulturelt perspektiv. Vores bog – 12 essays om ebøger fokuserer på udformningen af digitale bøger eller magasiner, men handler også om det bredere kulturelle perspektiv på design af digitale udgivelser – forhold uden om bogen selv; for eksempel forretningsmodeller, organiseringer af forlag, boghandlernes forandrede rolle, design af brugerflader og oplevelser, læserinddragelse, bogremixes, osv.Bidragene er tilstræbt at være så tro mod essay-formen som muligt; de er friske i sproget, personlige og skrevet til at formidle, underholde og oplyse den almene læser.

  • Vind i Wordfeud af Mogens Jerløv Spar 39%
    - – strategi og taktik
    af Mogens Jerløv

    Du taber lidt for mange spil, og ved egentligikke hvorfor. Din ægtefælle og børnene drillerdig ved middagsbordet. Dine venner spørger,om I skal tage et spil til, og så smiler de. Selvchefen har du tabt til.Her er bogen, der kan hjælpe dig. En systematiskgennemgang af de elementer, der gørden store forskel, når vinderen skal findes iWordfeud. Køb den i dag og vind i morgen!»Vind i Wordfeud – strategi og taktik« er bogen tildig, der gerne vil vinde i Wordfeud, men uden snyd.Uanset om du er nybegynder, eller du har spilletigennem et stykke tid, så indeholder bogen et vældaf informationer, som kan hjælpe dig til at forbedredit spil. Du får en systematisk tilgang til spillet, og dufår øjnene op for de små detaljer, der afgør et spil.

  • Disrupt eller dø af Tune Hein
    - - en guide til din digitale ledelsesudfordring
    af Tune Hein & Thomas Honoré

    GRATISAVISER, DELEBILER OG LAVPRISTELESELSKABER - disruption rammer alle brancher uden undtagelse, også din.Vi kender eksemplerne fra Airbnb og Apple, men disruption er ikke bare noget fra Silicon Valley; det sker også i Danmark. Disruption er en hurtig og livstruende ændring af dine forretningsvilkår – ofte gennem digitalisering. Dette er en bog om, hvordan du kan lede din virksomhed sikkert igennem – med indsigt og udsyn på sagen og masser af eksempler, som kan holde dig vågen om natten.Du kan vende disruption til din fordel – eller ignorere det og gå under. Dette er en konkret ledelsesguide til at overleve.

  • De nye fans af Ibsen Martin Spar 18%
    - Skab passion og loyalitet med sociale medier
    af Ibsen Martin, Ebbesen Toke Riis & Ardahl Rasmus

    De Nye Fans er en bog for dig der arbejder med at formidle musik og gerne vil blive bedre til at anvende sociale medier.Bogen tager udgangspunkt i det digitale mediebillede og giver konkrete redskaber til, hvordan du kan bruge de nye medier til aktivt at skabe dialog – og hvordan du gør almindelige brugere til loyale og passionerede fans.

  • Manualen af Kristian Leth
    - - en brutal håndbog i at tjene penge som kreativ
    af Kristian Leth & Fridolin Nordsø

    Manualen er en håndbog til kunstnere, kreative og selvstændige, skrevet af Kristian Leth og Fridolin Nordsø. De har gennem 15 år opbygget succesfulde og prisbelønnede karrierer inden for den slags fag, som din familie råder dig til ikke at vælge. Forfatter, musiker, komponist, arkitekt, designer, skuespiller, instruktør … Magiske jobtitler! Eller forskellige måder at være arbejdsløs på.En ting er at være god til et fag. En anden er at være god til at tjene penge på det. Hvis du stadig tror, de to ting er den samme, eller hvis du ikke har gidet bruge tid på nummer to, så er dette bogen til dig. En morsom, brutal og ligefrem manual. Ikke et indlæg i en diskussion. Men en manual, der viser dig, hvordan du gør.

  • Digital trivsel af Per Straarup Søndergaard Spar 17%
    - En antologi om børn og unges onlineliv
    af Per Straarup Søndergaard

    Nettet, Facebook og mobilen er blevet en selvfølgelig del af unges dagligdag og sociale liv. Derfor bør det digitale også være et fokuspunkt i det pædagogiske arbejde. Men det er lettere sagt end gjort. For hvilke særlige koder og problemstillinger knytter der sig til de digitale universer og sociale medier? Hvad kendetegner sproget, når unge er online? Hvilke rettesnore er der for trivsel og mistrivsel? Og hvilke kompetencer og personlige styrker skal udvikles for, at at den enkelte unge får et godt onlineliv? Det er nogle af de spørgsmål, som tages under behandling i denne antologi.

  • Fake It af Pernille Tranberg Spar 10%
    - Din online identitet er guld værd. Sådan passer du på den.
    af Pernille Tranberg & Steffan Heuer

    Tænker du nogen sinde over, hvem der ved hvad om dig på nettet? At din færden på hjemmesider og brug af apps kan få konsekvenser for, om du kommer ind på den bedste uddannelse, får det gode job og modtager de bedste tilbud på alt fra rejser til forsikring?I hverdagen derhjemme, på arbejdspladsen, i fitnesscentret, i skolen, når du rejser, dater, surfer porno og shopper. Du bliver konstant overvåget og registreret online. Og du opdager det sjældent. Når Google, Facebook, Twitter og co. gratis lader dig søge, e-maile og holde kontakt, er det alt andet end gratis. Du betaler med dine persondata – også kaldet nutidens olie. Virksomheder samler og videresælger informationer om dine interesser, smag, religion, alder, politiske overbevisning, helbred, seksuelle orientering, venner osv. De tjener milliarder på din identitet.Fake it fortæller dig, hvordan du passer på din identitet og dit omdømme online. Hvem holder øje med dig, hvad der sker med dine personlige data, og hvilke værktøjer kan du bruge - fx slette cookies, browse anonymt og skjule dig bag pseudonym. Det er et lynkursus i digitalt selvforsvar i den kommercielle kampzone.

  • Didaktik, design og digitalisering af Jens Jørgen Hansen Spar 12%
    - En begrebsoversigt
    af Jens Jørgen Hansen & Nina Bonderup Dohn

    Bogen handler om digitalt didaktisk design med brug af web- og mobilteknologi. Den sætter fokus på de muligheder og problemstillinger, som digitaliseringen bringer med sig i forhold til læring og kommunikation.Bogen har tre dele: en teoretisk, en teknologisk og en praktisk. Den teoretiske del forklarer centrale begreber knyttet til design af digitale ressourcer og aktiviteter med henblik på undervisning, læring og faglig formidling. Den teknologiske del fokuserer på teknologi og interaktionsmuligheder for digitale ressourcer i form af web 3.0 og af e-bøger. Den praktiske del præsenterer fire konkrete cases, der tilsammen illustrerer væsentlige faktorer i konkret realisering af digitalt didaktisk design. Bogen henvender sig især til forskere, undervisere og studerende i fag om it og læring på informations- og biblioteksvidenskabsstudier samt på læreruddannelser og efter- og videreuddannelser.Forfatterne tilhører alle forskningsprogrammet Didaktik, design og digitalisering på Syddansk Universitet. De arbejder med digitalt didaktisk design fra forskellige vinkler: teknologisk, vidensfilosofisk, læringsteoretisk og didaktisk.Didaktik, design og digitalisering, er en del af serien Medier, kommunikation, journalistik.

  • Didaktisk design - digitale læreprocesser af Birgitte Holm Sørensen
    af Birgitte Holm Sørensen & Karin Twedell Levinsen

    Denne bog præsenterer en didaktisk tænkning og praksis, der understøtter differentieret undervisning og elevers egen digitale produktion. Forfatterne tager afsæt i tre didaktiske rammedesign, der har deres force i hver deres undervisningssammenhæng:A. Fagfaglige undervisningsforløb B. Tværfaglige projekterC. Individuelle fordybelsesprojekterForfatterne introducerer begrebet elever som didaktiske designere og viser med konkrete eksempler fra dansk, matematik og tværfaglige forløb, hvordan læreren med et overordnet rammedesign kan understøtte elevernes design af deres egne læreprocesser og dermed deres kreativitet, innovative kompetencer og digitale dannelse. Med trådløse teknologier, mobile enheder og web 2.0 udfordres relationen mellem elever og lærere, fordi eleverne allerede har digitale kompetencer og uden videre kobler praksisformer fra det fysiske klasserum med dem, de kender fra det virtuelle rum. Eleverne forholder sig fagligt undersøgende, samarbejder og forhandler aktivt med hinanden, hvilket gør deres digitale produktion til en effektiv læringsform. Bogen er henvendt til lærerstuderende og lærere i praksis.

  • iMovie af Peter Jensen
    - Filmredigering på Mac
    af Peter Jensen

    Kom hurtigt i gang med det effektive og meget brugervenlige filmredigeringsprogram, iMovie, som gratis følger med når du køber en Mac-computer (iMovie er en del af programsuiten iLife).Er du nybagt Mac-ejer, og har du en indre filmmand gemt i maven? Eller er du en garvet Macbruger som bare aldrig har fået taget hul på iMovie? Ja, så er det lige præcis dig som dette hæfte henvender sig til. Selv hvis du i forvejen er fortrolig med programmet iMovie, er der mange nyttige fif og tricks at hente.

  • Den store tech-revolution af Christina Boutrup
    af Christina Boutrup

    Kina har i al stilhed taget et kvantespring og gennemgår i disse år en vild tech-revolution, som rykker ved magtbalancen i verden og kommer til at påvirke os alle. Kinesiske virksomheder er allerede globalt førende inden for flere af de vigtigste nye teknologier, som droner, solceller, fintech, sociale medier, e-handel og sandsynligvis også kunstig intelligens. Åbenheden og lysten til at afprøve nye teknologier – ansigtsgenkendelse og dronelevering – er stor, og kinesiske virksomheder er ikke underlagt de samme etiske dilemmaer og lovgivningsmæssige begrænsninger, som vi kender i Europa og USA.Hvorfor er det vigtigt for dig? Fordi det er et spørgsmål om tid, før kinesiske teknologiselskaber for alvor begynder at ekspandere uden for Kina, og fordi Kina på mange måder er blevet et vindue til fremtiden – på godt og ondt. En fremtid, hvor man kan betale med sit ansigt, og hvor staten ved hjælp af massiv overvågning uddeler point til borgerne for deres opførsel på de sociale medier og i den fysiske verden.

  • Content Marketing Bogen af Signe Damgaard Jepsen
    - Sådan skaber du historier og relationer, der giver efterspørgsel
    af Signe Damgaard Jepsen & Joakim Ditlev

    Den første danske bog om content marketing nu i opdateret udgave.Markedsføring, der automatisk udvider dit marked. Sådan bliver content marketing omtalt over hele verden. Nu udkommer den første danske bog om emnet med danske cases som bilka.dk, Aarstiderne og Jyske Bank. I dag har forbrugere mere regnekraft i smartphonen, end hele NASA havde under den første månelanding. Med information tilgængelig altid og bullshit­detektorer så store som Rundetårn nytter det ikke at blæse med varm salgsgas. Dine kunder kan og vil gennemskue dig. Den gode nyhed er, at kunderne mere end nogensinde før er interesserede i at handle med virksomheder, der hjælper dem. Content marketing er metoden til at skabe interesse for dine produkter ved at lave engage­rende eller underholdende indhold, som relaterer sig til dine produkter. Content Marketing Bogen klæder dig på til at øge efter­spørgslen gennem nyttigt og målrettet indhold. Den er skrevet til dig, der arbejder professionelt med marke­ting eller kommunikation, og som tænker: »Vi må kunne gøre opmærksom på os selv på en mere effektiv måde uden at forstyrre vores kunder.«Content Marketing Bogen udkom 20. juni 2014 og er den første bog på dansk om emnet. Skrevet af danskere, med danske eksempler og i en dansk kontekst. Bogen fokuserer på, hvordan virksomheder kan få salgssucces online ved at skabe nyttigt og underholdende indhold for deres kunder. I en blanding mellem teori og praksis får læseren konkrete værktøjer og idéer til at komme i gang med content marketing og hvordan man håndterer forandringen fra traditionel markedsføring til content marketing, der sætter kunden i sætning. Samtidig indeholder bogen også opskrifter på, hvordan content marketing hænger sammen med sociale medier og søgemaskineoptimering og hvordan organisationen bliver klar til at dyrke content marketing. Forfatterne har rejst rundt i landet og talt med kommunikations- og marketingfolk i hele landet om, hvordan de udvider deres marked ved hjælp af godt indhold. Eksempler og cases i bogen er:bilka.dkAarstiderne.comJyske BankUnisportColumbus CLC bio Responsible Procurement Excellence3byggetilbud.dkTravelmarketAS3 TransitionForord af Andrew Davis, forfatteren til Brandscaping. Om forfatterne:SIGNE DAMGAARD JEPSEN har været journalist og redaktionsleder i mere end 10 år, så content er hendes hjemmebane. Hun lever af at hjælpe andre med at lave bedre content på det strategiske og praktiske niveau – uanset om det er som marketing, konferencer, kom­munikation eller kontakt til kunder. JOAKIM DITLEV er en pioner inden for content marke­ting i Danmark. Han ermarketingkonsulent og foredrags­holder og hjælper virksomheder med at udtænke og gennemføre indholdsbaserede marketingstrategier. Hans blog – contentmarketing.dk – er landets største kilde til nyheder og cases om content marketing.

  • Bogen om bogføring med e-conomic af Anette Sand
    af Anette Sand

    At bogføre vil sige at registrere virksomhedens økonomiske transaktioner, sådan at man kan holde rede på indtægter og omkostninger, beholdninger, tilgodehavender og gæld. Er du nystartet iværksætter eller sidder af andre grunde og skal bogføre for første gang, kan det måske virke overvældende. Der er nye ord, systemer og regler der skal læres, og en masse spørgsmål melder sig om bilag, debet og kredit, aktiver og passiver, kassekladde, lønbogføring osv. Heldigvis behøver det ikke være så svært endda. Med Bogen om bogføring for begyndere bliver du klædt godt på til at bogføre selv. Du lærer at tilrettelægge bogføringsarbejdet fornuftigt, så du nemt får beregnet de korrekte tal til momsangivelsen, kan trække rapporter, får overblik over debitorer og kreditorer – og har et godt grundlag for at udarbejde årsregnskabet. Alt sammen i det nemme og fleksible online-bogføringsprogram e-conomic.

  • Fake It (English Version) af Pernille Tranberg Spar 10%
    - Your Online Identity Is Worth Gold. Guide to Digital Selfdefense
    af Pernille Tranberg & Steffan Heuer

    Do you ever think about who knows what about you? That whenever you are online, on the web or using apps, your behaviour can affect your chances of landing a great job or losing it, being accepted at the school of your dreams, or receiving the best price for your insurance policy or a simple airline ticket?At home, at work, at school. Where you’re jogging or dating, shopping or searching, streaming music or simply reading something. You are constantly tracked - most often without you noticing or knowing about it. When Google, Facebook, Twitter and Co. let you find information, stay in touch and entertain yourself it is by no means free. You pay with your personal data - today’s oil. Companies feast on your digital identity. They mine, store and sell information about your interests, tastes, religion, age, political belief, health, sexual orientation, even your friends. And they make billions scraping together the pieces of your identity. Fake It guides you through the maze and madness of oversharing. How to take care of your identity and reputation online. Who keeps an eye on you and why. What happens to your data, and which tools can you use, such as blocking cookies and trackers, disconnecting social buttons and - most importantly - using more identities, hiding behind pseudonyms and aliases. Your privacy is more important than the terms of service dictated by for-profit entities.

  • Nyheder i nutid af Tommy Kaas Spar 13%
    af Tommy Kaas, Søren Dalsgaard, Peter From Jacobsen, mfl.

    Foruden redaktøren selv er der 14 danske mediefolk med hver deres speciale, der har skrevet til bogen. Ind i en medievirkelighed, hvor der aldrig har været så mange nyheder - og aldrig er de kommet så hurtigt og nutidigt. Blitz - det sker på et øjeblik, og der er nogle gange kun sekunder til at beslutte sig. Alt det beskæftiger bogen sig med. Nyheder her og nu - hvad sker der? Hvad betyder det?

  • Hvordan bliver vi digitalt dannede? af Camilla  Mehlsen
    af Camilla Mehlsen & Vincent F. Hendricks

    Shitstorme, hate speech, hævnporno, fake news, digital afhængighed og informationsoverload er virkelighed og hverdag. Vi er alle en del af det store socialpsykologiske eksperiment, det er at leve i den digitale tidsalder med hidtil usete udfordringer for mennesker og for samfund.Det digitale livs udfordringer vokser massivt med eksplosionen af smartphones og sociale medier. Vi taler om det over middagsbordet og diskuterer det i medierne, men hvordan kommer vi videre med digital dannelse?Camilla Mehlsen og Vincent F. Hendricks diagnosticerer den digitale tids børnesygdomme og undersøger, hvordan vi med digital dannelse kan undgå, at børnesygdommene bliver til kroniske lidelser.Camilla Mehlsen, cand.mag., rådgiver og foredragsholder. Forfatter til bl.a. Teknologiens testpiloter (2016) og bidragyder til Styrk unges digitale dannelse (2017). Didaktisk leder af projektet Digital (Ud)Dannelse D.U.D.E, Center for Information og Boblestudier, Københavns Universitet. Vincent F. Hendricks, dr.phil., ph.d. og professor i formel filosofi. Leder af Center for Information og Boblestudier (CIBS) ved Københavns Universitet. Har bl.a. udgivet Spræng boblen (2016), Fake news (2017) sammen med Mads Vestergaard og Kæmp for Kloden (2018) sammen med Claus Strue Frederiksen.

  • Grafisk design med Photoshop, Illustrator og InDesign af Daniel Riegels
    af Daniel Riegels, Anders Bennekou & Anne Sofie Olsen

    Alt du behøver at vide om Adobe Creative Cloud.Skab bøger, illustrationer og tryksager af professionel kvalitet med de grafiske programmer i Adobe Creative Cloud.Adobe er verdens førende producent af software til grafik, foto- og videoredigering. Med denne bog lærer du at arbejde smartere med de seneste udgaver af programmerne Photoshop CC, InDesign CC og Illustrator CC.Lær alt om hvordan Photoshop CC bruges til alt fra simple justeringer af billeder til hvordan du kan bruge redskaber som kloning og pensler til at finjustere grafik og foto ned til mindste detalje.Få mere ud af InDesign CC ved at lære om programfaciliteter som master-sider, listeopstillinger, fodnoter og tastaturgenveje. Få tips og tricks til design af tryksager, og hvordan du får det bedste resultat ved publicering af bøger, e-bøger, brochurer, plakater, visitkort mm.Vi gennemgår også Illustrator CC, som er et tegneprogram til udarbejdelse af tegninger, logodesign, wireframes til hjemmesider og meget mere. Du lærer hvordan du nemt og effektivt kan opbygge forskellige former for illustrationer. I Illustrator CC arbejder du med vektorgrafik. Det har den fordel, at det kan skaleres i uendelighed uden tab af kvalitet.Hver enkelt side beskriver en enkelt funktion i det pågældende program. Du kan derfor bruge bogen som et opslagsværk. Gennem letforståelige instruktioner får du for eksempel styr på hvordan du deler billeder, filer og andet indhold med Adobe Creative Cloud.Skrevet til begyndere såvel som øvede med lyst til at arbejde kreativt.

  • Google Chromecast af Louise Peulicke Larsen
    af Louise Peulicke Larsen

    Chromecast er en fantastisk lille dims, som gør dit helt normale tv til et smart-tv. Med en Chromecast koblet til dit tv, kan du se masser af tv-serier, film, videoer og fotos både fra internettet og din personlige samling direkte på tv-skærmen fra din smartphone, tablet eller computer. Du kan også høre musik, radio og podcasts eller spille spil med din Chromecast og undgå bøvl med tilslutning af kabler. Det er nemt - og i modsætning til mange SMART TV - så virker det!Med denne titel er du sikker på at du få det bedste ud af din Chromecast. Ved hjælp af letforståelige vejledninger, bliver du guidet til at komme hurtig i gang og får masser af tips og tricks. Vi ser på en lang række af de apps, som er kompatible med din Chromecast. Der er noget for enhver smag og alder, hvad enten du vil se film og serier, se sport, spille spil, blive undervist eller høre musik. Vi viser dig selvfølgelig også hvordan du henter disse apps til enten din Android-telefon eller -tablet, iPhone eller iPad.Vi ser også på hvordan du bruger Chromecastens lillebror, Chromecast Audio, til at afspille musik via din højtaler.

  • Flipped Learning af Roland Hachmann
    - Flip med video
    af Roland Hachmann & Peter Holmboe

    I FLIPPED LEARNING – FLIP MED VIDEO kan du læse om, hvordan du som underviser kommer godt i gang med at implementere video i undervisning, der har afsæt i tankerne omkring flipped learning.Bogen indeholder fire dele:I Del 1 fokuserer vi på det metarefleksive i at tænke video ind i undervisningen som for elevernes læring. Videoer skal ikke bare ses, men også bearbejdes gennem forskellige læringsaktiviteter.I Del 2 fokuserer vi på den konkrete planlægning af undervisning med video. Vi giver eksempler på, hvordan en undervisningssekvens kan se ud, når man tænker i en bestemt stilladseringstanke, som den kendes fra den faglige læsning. Vi giver desuden forslag til, hvordan eleverne kan diskutere, dokumentere, systematisere og reflektere over det faglige indhold.Del 3 handler om, hvordan en undervisningsvideo produceres. Vi giver her en række erfaringsbaserede bud på opmærksomhedspunkter, man som lærer bør have for øje, når der produceres videoer i og til undervisningen.Del 4 indeholder skabeloner og modeller, som kan gøre arbejdet med video nemmere. Skabelonerne er tænkt som planlægnings-, arbejds- og vurderingsværktøjer, som kan benyttes af både elever og lærer.

  • Microsoft Visio 2013 DK af Peter Kragh Hansen Spar 17%
    af Peter Kragh Hansen

    I denne bog introduceres læseren til det alsidige tegneprogram Microsoft Visio, der bruges til at lave mange forskellige typer diagrammer - rutediagrammer (eller på engelsk: flowcharts), organisationsdiagrammer, procesdiagrammer. tekniske diagrammer, konstruktionstegninger og meget mere.Indhold:IntroduktionSkabeloner og stencilsVisio 2013 – arbejdsskærmenStencilsSidens egenskaberFaneblade og trykknapper i Visio 2013Værktøjslinjen Hurtig AdgangLinealer og hjælpelinjer SiderStatuslinjenGitter, Fastgør og FastklæbGemUdskriv med Visio 2013Tegn med Visio 2013Tegn dine egne figurerTegn flere figurerKopiering af figurer ForbindelseslinjerFormater figurerRediger tegningTekst i Visio 2013 Sådan skriver du tekstArbejd med tekstblokkeIndsæt felter LagOpret og rediger din stencilOpret ny stencilRediger masterDokumentstencilOpret FlowchartOpret et blokdiagramOpret organisationsdiagramOrganisationsdiagram over flere siderNogle vigtige FlowChart-figurerGenvejstaster

  • Excel 2010 Grundbog af Jørgen Koch Spar 18%
    af Jørgen Koch

    Excel 2010 Grundbog (182 s.) er en grundlæggende gennemgang af Microsoft Excel 2010, som er en del af Office 2010.Du lærer alt om brugergrænsefladen i de nye Office-programmer, at navigere rundt i regnearket og projektmappen, at indtaste og redigere data, oprette formler, om praktisk regnearksopbygning ved hjælp af et større eksempel. brugen af funktioner, navngivne celler, diagrammer, Excel-tabeller, sortering, filtrering, revisionsværktøjer, datavalidering, målsøgning og tilpasnining af båndet.

  • Photoshop CS6 3ien af Martin Simon
    - Nyheder, Adobe Bridge og for nye brugere
    af Martin Simon

    Photoshop CS6 nyheder, Adobe Bridge og for nye brugereDenne store E-bog om Photoshop CS6 indeholder de tre E-bøger, der allerede er udgivet på Forlaget TextMaster ind til nu samlet i en E-bog på 706 sider. Den er på 120 MB. Størrelsen på denne E-bog er stor fordi, der er tale om mange sider, men også for at kunne bevare så høj en billed-kvalitet som muligt gennem bogen. De tre E-bøger er:Nyhederne i Photoshop CS6Der er så mange nye fantastiske funktioner og forbedringer samt en ny brugerflade i Photoshop CS6, så jeg har valgt at lave en E-bog udelukkende om alt det nye i Photoshop CS6, og der er nok at tage fat på. Denne E-bog gennemgår langt de fleste af de mange spændende nyheder i Photoshop CS6 med masser af praktiske eksempler, du kan bruge på dine egne billeder med det samme. Her finder du også et stort og grundigt kapitel om de nye værktøjer i Camera RAW 7, som følger med Photoshop CS6.Adobe Bridge CS6 GrundlæggendeAdobe Bridge CS6 er en avanceret filbrowser, som følger med Photoshop CS6. Du får en grundig gennemgang af de mange muligheder for at hente, arrangere, organisere, klassificere, sortere og omdøbe mange filer på en gang med Batchomdøbning-funktionen, som gør det nemt og hurtigt at omdøbe alle filer i en mappe. Batchomdøbning-funktionen indeholder ret avancerede muligheder, hvis du har brug for det i forbindelse med omdøbning af mange filer på en gang.Photoshop CS6 for nye brugereE-bogen Photoshop CS6 for nye brugere er en stor videobog på over 350 sider for den nye bruger. Du får en gennemgang af de mest grundlæggende problemstillinger for en ny bruger af Photoshop CS6. At det er en begynderbog betyder ikke, at det kun er en overfladisk gennemgang af programmet – der bliver gået til stålet, og du kommer vidt omkring i det store program. Denne E-bog indeholder trin for trin-gennemgange, så alle kan være med, men den er også spækket med tips og tricks og smarte genveje i de forskellige områder, som bogen gennemgår.

  • Regnskab med Microsoft Dynamics C5 2010 af Dan Johansen Spar 10%
    af Dan Johansen

    Denne bog er en guide til det populære økonomisystem Microsoft Dynamics C5 version 2010. Dan Johansen tager udgangspunkt i en virksomhed, der skal i gang med at bruge C5. Han viser, hvordan du installerer programmet, sætter det op, og hvordan du bruger de fire grundlæggende moduler: Lager, Debitor, Kreditor og Finans. Du kan også læse om at oprette udskrifter fra C5 til printer og til videre brug i Microsoft Excel. Endelig kan du læse om at bruge C5 i en online-løsning, hvor du ikke behøver at installere programmet på virksomhedens computere, men har adgang til det over internettet.

  • AutoCAD 2013 3D Grundbog af Frede Uhrskov Spar 18%
    af Frede Uhrskov

    Den eneste danske bog 3D faciliteterne i AutoCAD 2012.Gennem letforståelige forklaringer og øvelser vises hvordan de forskellige funktioner anvendes.3D anses af mange som et vanskeligt område at komme i gang med, men det gælder ikke længere. AutoCAD 2013 er meget let at arbejde med. Denne bog forklarer de fleste kommandoer og begreber. Brugeren står med denne bog godt rustet overfor fremtidens konstruktionsopgaver.Bogen er et "must" for alle de AutoCAD brugere, der ønsker at komme i gang med 3D konstruktion. Bogen er kommandoopbygget og alle kommandoer illustreres med en eller flere øvelser.

  • Softwaretest af Paul Staal Vinje Spar 19%
    - Teknik - Struktur - Metode
    af Paul Staal Vinje

    Den vigtigste bog om test på det danske marked!Bogen giver en detaljeret gennemgang af alle testens faser med vægten lagt på det overordnede mål: - at levere fejlfrie systemer, der er uproblematiske at opdatere og vedligeholde.* Testens faser* Testen i de tidlige faser* Systemegenskaber* Testteknikker* Reviews* Planlægning og styring* Testorganisation* Test af portaler og websider* Exploratory testing* Agile testing

  • Intranet - sådan! af Vibeke Thøis Madsen Spar 13%
    - Inspiration og værktøj til de ansvarlige
    af Vibeke Thøis Madsen

    Intranettet skal være stedet, hvor arbejdsdagen begynder. Det skal tage udgangspunkt i medarbejderne og deres opgaver. De tager tid, og det skal gøres rigtigt. Her er eksempler, tommelfingerregler, gode eksempler. Fra planlægning til vedligeholdelse og udvikling. Konkret.

  • Computer Networking: A Top-Down Approach, Global Edition af Keith Ross
    af Keith Ross & James Kurose

    For courses in Networking/Communications. Motivate your students with a top-down, layered approach to computer networkingUnique among computer networking texts, the Seventh Edition of the popular Computer Networking: A Top Down Approach builds on the authors long tradition of teaching this complex subject through a layered approach in a top-down manner. The text works its way from the application layer down toward the physical layer, motivating students by exposing them to important concepts early in their study of networking. Focusing on the Internet and the fundamentally important issues of networking, this text provides an excellent foundation for students in computer science and electrical engineering, without requiring extensive knowledge of programming or mathematics. The Seventh Edition has been updated to reflect the most important and exciting recent advances in networking. MasteringComputerScience not included. Students, if MasteringComputerScience is a recommended/mandatory component of the course, please ask your instructor for the correct ISBN and course ID. MasteringComputerScience should only be purchased when required by an instructor. Instructors, contact your Pearson representative for more information. MasteringComputerScience is an online homework, tutorial, and assessment program designed to work with this text to engage students and improve results. Interactive, self-paced tutorials provide individualized coaching to help students stay on track. With a wide range of activities available, students can actively learn, understand, and retain even the most difficult concepts.

  • Office 2016 Bogen - Office 365 af Jørgen Koch
    af Jørgen Koch

    Alt du ønsker at vide om Office 2016 og Office 365Denne bog er din garanti for at få mest mulig ud af Office 2016 programmerne Skype, Outlook, Excel, Word, PowerPoint. Desuden guider vi dig igennem funktionerne i Office 365 abonnementet, så du får fuldt udbytte af din investering.I bogen lærer blandt andet, hvordan du kan lagre dine dokumenter og andre filer i skyen med tjenesten OneDrive. Når filerne ligger i skyen, er de sikrede i tilfælde af at din computer bryder sammen. Samtidig er filerne på én gang tilgængelige på både din computer, smartphone og tablet. Desuden kan dokumenter i skyen let deles med kollegaer eller venner, så I kan samarbejde om udarbejdelsen af den næste rapport, præsentation eller feriebudgettet.Bogen er skrevet i et letforståeligt sprog og er opsat som en kogebog, hvor hver enkelt side beskriver en enkelt funktion i det pågældende program. Du kan derfor bruge bogen som et opslagsværk, hvor du ikke behøver læse hele kapitler for at finde det, du søger.

  • Disrupt dig selv af Tune Hein
    af Tune Hein & Thomas Honoré

    DISRUPTION, 3D-PRINTERE OG KUNSTIG INTELLIGENS – hvad har det med dig og dit job at gøre?I denne bog giver forfatterne deres bud på:• seks nye teknologier, der vil møde dit job• hvordan du følger med, forbliver relevant og bliver en digital ninja• fremtidens job, arbejdsmarked og arbejdsmiljø• roller på fremtidens arbejdsplads – hvordan alle kan finde deres pladsBogen er til dig, der vil tænke over din fremtid og vores fremtid – eller næste generation på arbejdsmarkedet. Disruption kan ligne en tsunami af revl og krat, der kommer skyllende mod os. Mange hader ordet, men det går ikke væk, fordi vi kalder det noget andet. Heldigvis er der mønstre i galskaben, som du kan arbejde med, og nye muligheder, du kan gribe – hvis du kender dem og gerne vil den nye teknologi. Landmanden er jo heller ikke uvenner med sin traktor, selvom den var en nyskabelse i sin tid …

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.